شناسهٔ خبر: 68942270 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

روزنامه اصولگرا: مقدمه هر پاسخی به جنایات تل آویو، وحدت و اعتماد به مسئولان است؛ امر بدیهی که برخی جریانات درکی از آن ندارند

روزنامه خراسان تاکید کرد که مقدمه هر پاسخی به جنایات تل آویو، وحدت، انسجام داخلی، اعتماد به فرماندهان نظامی و مسئولان است؛ امر بدیهی که برخی جریانات درکی از آن ندارند.

صاحب‌خبر -
روزنامه اصولگرا: مقدمه هر پاسخی به جنایات تل آویو، وحدت و اعتماد به مسئولان است؛  امر بدیهی که برخی جریانات درکی از آن ندارند
کد خبر: 676774
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ۱۰:۴۰:۱۹

روزنامه خراسان تاکید کرد که مقدمه هر پاسخی به جنایات تل آویو، وحدت، انسجام داخلی، اعتماد به فرماندهان نظامی و مسئولان است؛  امر بدیهی که برخی جریانات درکی از آن ندارند.

به گزارش خراسان، بخش‌‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید؛

   از همان ابتدای روی کار آمدن دولت جدید، برخی جریان‌های سیاسی با هجمه‌های سنگین علیه مسئولان نظام اعم از دولت و مجلس، پروژه تخریب را آغاز کردند. پس از شهادت سید حسن نصرا... نیز این حملات رادیکال‌تر شد به نحوی که امروز علاوه بر دولتی‌ها شاهد توهین و تخریب فرماندهان با تجربه نظامی هستیم و این جریان  با دامن زدن به اختلافات و ناامیدی، سعی در تضعیف اعتماد عمومی و ایجاد بحران سیاسی دارد. رویکردی که تنها منافع دشمنان خارجی را تأمین می‌کند. 

 در حالی که کشور با مشکلات اقتصادی و اجتماعی متعددی دست و پنجه نرم می کند و بیش از هر زمان دیگر نیاز به آرامش برای پیدا کردن راه حل عبور از مشکلات هستیم ولی امروز بیش از هر زمان دیگری شاهد موج جدیدی از تبلیغات منفی از سوی رسانه‌ها و افرادی از یک جریان خاص هستیم. این گروه‌ها هر روز از "فتنه بزرگ بعدی" سخن می‌گویند و آینده‌ای را ترسیم می‌کنند که در آن دولت منتخب مردم، به‌عنوان بانی بحران‌ها و عامل تهدید ارزش‌ها معرفی می‌شود.

 در شرایط جنگی، مهم‌ترین اصل پشتیبانی و حمایت از نیروهای نظامی است. اما متأسفانه منافع سیاسی برخی جریانات باعث شده تا به جای نشانه‌گیری دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی، انگشت اتهام به سوی مسئولین داخلی و فرماندهان نظامی کشور گرفته شود. این رویکرد نه تنها تضعیف روحیه عمومی را به همراه دارد، بلکه انسجام و همبستگی ملی در مقابله با دشمن را نیز به خطر می‌اندازد.

  این جریان سیاسی به‌جای گوش دادن به توصیه‌های مکرر رهبری مبنی بر حمایت از دولت و جلوگیری از ناامیدسازی جامعه، تمام انرژی خود را صرف تولید و پخش محتوایی کرده‌اند که هدفش چیزی جز بی‌اعتبار کردن نظام نیست. راهبرد این جریان‌ها بر پایه‌ی شقه‌سازی‌های زنجیره‌ای و ایجاد انشعابات بی‌پایان است که در نهایت هدفی جز فرسوده کردن کشور، تضعیف نهادهای مسئول و ایجاد بحران‌های متعدد ندارد.

 مسئله زمانی نگران‌کننده‌تر می‌شود که این طیف، پیش از هر اتفاقی، از کلیدواژه‌هایی نظیر «عدم کفایت سیاسی» و «خیانت به مقاومت» و سایر مفاهیم تخریبی برای حمله به رئیس‌جمهور جدید استفاده می‌کند. این حملات زودهنگام، چیزی جز زمینه‌سازی برای حذف سریع و بی‌رحمانه رقیب نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما