شناسهٔ خبر: 68937238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بیانیه عجیب سرمربی سابق آبی‌ها

ساپینتو: آماده‌ام به استقلال بیایم

ریکاردو ساپینتو با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرد که آماده بازگشت به استقلال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که استقلال با عملکردی ضعیف از السد شکست خورد و جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی از هدایت این تیم استعفا داد، ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق آبی‌ها، تأیید کرد که آماده بازگشت به استقلال است.

او همچنین تأکید کرد که خبری که مبنی بر بازگشت به تهران تنها به شرط دریافت طلبش منتشر شده نادرست است و او برای برگشتن به نیمکت استقلال، چنین شرطی ندارد.

در پیام ساپینتو آمده است: «همه می‌دانند که چقدر استقلال و هواداران فوق‌العاده‌اش را دوست دارم که همیشه با من به خوبی رفتار کرده‌اند.

1879469

من آماده‌ام شرایطی را که می‌دانم قرار است به من پیشنهاد دهند، قبول کنم، شرایطی که با احترامی که به خاطر کارهایی که در گذشته در باشگاه انجام داده‌ام، مطابقت دارد و شرایط اساسی را برای انجام یک کار موفقیت‌آمیز توجیه می‌کند. من در دسترس و مایل به بازگشت هستم، با وجود این که باشگاه هنوز بدهی‌ای را که دو سال است به من بدهکار است تسویه نکرده است. با این وجود، به خاطر احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم، می‌خواهم برگردم. من می‌خواهم به تیم کمک کنم. من استقلال و هوادارانش را دوست دارم، ایران و مردمش همیشه جایی در قلب من خواهند داشت. خاطرات خوبی از ایران و مردمش دارم.»

او در ادامه گفت: «می‌خواهم به وضوح بگویم که احترام زیادی برای مربی فعلی قائل هستم که می‌دانم استعفا داده است و تنها به همین دلیل است که اکنون این صحبت‌ها را منتشر می‌کنم. باید ببینیم تحولات بعدی چگونه خواهد بود، اما امیدوارم که به زودی دوباره همدیگر را ببینیم.»

با توجه به اینکه هنوز اخبار چندانی در مورد تصمیمات آینده مدیران استقلال منتشر نشده، اینکه خود ساپینتو تمایلش را برای بازگشت به استقلال اعلام کرده، موضوعی بی‌سابقه و قابل توجه است.

نظر شما