شناسهٔ خبر: 68899583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا در گفتگو با مهر:

استکبار جهانی نفس های آخر خود را تجربه می کند

تبریز-فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم در تمامی مراسمات شهادت سید حسن نصرالله حضور پرشوری داشته باشند، استکبار جهانی نفس های آخر خود را تجربه می کند.

صاحب‌خبر -

سردار اصغر عباسقلی زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله، عالم جلیل القدر، مدافع حریم، سرباز رهبر، رزمنده اسلام، عزیز بزرگواری که مایه افتخار نظام اسلام و جبهه مقاومت بود، را ابتدا خدمت حضرت صاحب الزمان (ع) رهبر مردم ایران اسلامی رزمندگان و خانواده شهدا تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: درد بزرگی بود که نصیب ما شد و این نشانگر خونخواری و جنایتکار بودن استکبار جهانی به ریاست آمریکا و میدان داری رژیم صهیونیستی است که نفس‌های آخر استکبار جهانی است و امیدواریم به زودی شاهد از بین رفتن و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

وی افزود: ضایعه بزرگی وارد شد اما ما هیچ نگرانی نداریم، هر شهیدی که در راه اسلام فدا می‌شود مایه تقویت اسلام و انقلاب و استحکام نیروهای حق علیه باطل است.

عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: امروز به همت تمام مسلمین جهان، عکس‌العمل خوبی نشان داده خواهد شد و از مردم درخواست می‌کنیم با حضور پرشور خود در تمامی مراسمات، حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان دهند و استقامت خود را ثابت کنند که ما همان ملت شهادت و ملت امام حسینیم.

نظر شما