شناسهٔ خبر: 68899475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شاهدی در گفت‌وگو با مهر:

حزب الله پس از «سیدحسن نصرالله» مقتدرتر و استوارتر خواهد بود

نفیسه عبدالهی

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: حزب الله لبنان دوران جدید خود را پس از سیدحسن نصرالله مقتدرتر و استوارتر پیش خواهد برد.

صاحب‌خبر -

«محمد شاهدی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، جنایت بزرگی را از سوی رژیم صهیونیستی شاهد هستیم و این غم بزرگی برای تمام ازادی خواهان جهان است.

وی ادامه داد: سید مقاومت بیشتر عمر خود را به رهبری بزرگترین مجموعه های مقاومت گذراند. بعد از شهید سید عباس موسوی، شهید نصرالله رهبری این حزب را برعهده گرفت و به تدریج با افتخارات و تجاربی که کسب کرد توانست اتفاقات بزرگی را رقم زند.

کارشناس مسائل غرب آسیا عنوان کرد: حزب الله در سال ۲۰۰۶ با رهبری شهید نصرالله جنگ ۳۳ روزه را رهبری کرد و آن شکست بزرگ را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

وی گفت: حزب الله نشان داد شعار «ما می توانیم» را عملیاتی کرد و نشان داد که شاید رژیم غاصب صهیونیستی ابزار نظامی پیشرفته ای داشته باشد و تمام دنیا پشت آن ایستاده باشد؛ اما جنگ، جنگ اراده هاست.

شاهدی با بیان اینکه مقاومت برگرفته از قیام عاشوراست، افزود: نگاه مقاومت در گذشته به امام حسین (ع) است و در آینده بحث ظهور است. با نگاه به گذشته مقاومت، روحیه «شهادت محوری» و با نگاه به آینده آن روحیه «عدالت محوری» نمایان می شود.

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: آنچه مسلم است اینکه مقاومت قائم به فرد نیست یعنی هر زمان پرچم آن بر زمین افتد شخص دیگری آن پرچم را برافراشته نگه خواهد داشت.

وی بیان کرد: حزب الله لبنان دوران جدید خود را پس از سیدحسن نصرالله مقتدرتر و استوارتر پیش خواهد برد چرا که حزب الله پس از شهادت عباس موسوی، قوی تر از گذشته شد لذا پس از سیدحسن نصرالله، حزب اللهی در منطقه متولد خواهد شد که چند برابر قوی تر و مقتدرتر برای منطقه خواهد بود.

شاهدی گفت: اگر جمعیت دومیلیاردی مسلمانان در جهان با یکدیگر متحد باشند، اسرائیل را غرق خواهند کرد.

کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: به برکت خون شهید نصرالله رویش های جدیدی در منطقه شکل خواهد گرفت و در آینده ای نزدیک پیروزی قطعی از آن مسلمانان خواهد بود.

نظر شما