شناسهٔ خبر: 68896050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرار سریع یحیی از شعار علیه سرمربی استقلال؛

گل‌محمدی وارد داستان جواد نکونام نشد!

هواداران فولاد خوزستان علیه سرمربی سابق خود شعار سر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران فولاد خوزستان به دست آورده و امروز هم در جریان دیدار مقابل ذوب‌آهن مدام از سوی سکوها تشویق می‌شد که پس از کسب پیروزی لحظه آخری، شدت آن افزایش پیدا کرد و واکنش این سرمربی را به دنبال داشت.

سرمربی فولاد خوزستان که در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر 11 امتیاز کسب کرده و تیمش در رتبه پنجم جدول لیگ برتر ایستاده، پس از پایان بازی به شدت مورد حمایت تماشاگران اهوازی قرار گرفت و شعار «یحیی امپراطور» برای او سر می‌دادند که این سرمربی تصمیم گرفت به سمت هوادارانشان برود.

یحیی گل‌محمدی پس از پایان دیدار فولاد و ذوب‌آهن، به همراه اعضای تیم به سمت جایگاه روبه‌رو رفت و همراه با هواداران تشویق ایسلندی زد و از آنها قدردانی داشت.

اما پس از اینکه یحیی برای تشکر از هواداران حاضر در ضلع غربی ورزشگاه شهدای فولاد رفت و مورد تشویق قرار گرفت، به یکباره با شعارهایی که آن تماشاگران علیه جواد نکونام، سرمربی پیشین این تیم و حال حاضر استقلال سر دادند، مواجه شد.

گل‌محمدی که مشخص بود علاقه‌ای به این اتفاق ندارد، پس از شنیدن شعار علیه نکونام سریع از سمت ضلع غربی فاصله گرفت و به سمت رختکن تیمش رفت تا وارد حاشیه نشود.

نظر شما