شناسهٔ خبر: 68895819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خون سیدحسن نصرالله پیروزی جبهه مقاومت را نزدیک می‌کند

امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه امت‌های اسلامی باید بیش از پیش متحد شوند گفت: خون سیدحسن نصرالله پیروزی مقاومت را نزدیک می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سیدناصر محمدی در تجمع انتقام‌جویانه مردم یزد با اشاره به اینکه امروز اولویت ما این است که عرصه و میدان را بشناسیم اظهار داشت: امروز تمام کفر در برابر تمام ایمان ایستاده است و باید به خوبی این عرصه را بشناسیم.

وی خاطرنشان کرد: از یک سال گذشته هزاران کودک و زن بی‌گناه توسط این جنایتکاران به خاک و خون کشیده شده‌اند و هر روز جنایت خود را بیشتر کرده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه مسلمانان هرکجا در طول تاریخ در برابر جنایات دشمنان ایستادگی کردند به پیروزی رسیدند تصریح کرد: برای اینکه پیروزی در برابر دشمن ایجاد شود ابتدا باید نیت‌ها خالص شده و به درگاه خدا رفته و بدانیم که موشک‌ها و تجهیزات لازم است اما پیروزی قطعا از آن خداست.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: دومین اتفاقی که باید رخ دهد انسجام بیشتر میان مسلمانان است و مقام معظم رهبری هم در ابتدای پیام مهم خویش به این موضوع اشاره فرمودند.

وی گفت: امت‌‌های اسلامی هنوز به گونه‌ای که باید در برابر رژیم صهیونیستی متحد نیستند گفت: شهادت این مرد بزرگ قطعا تحولات بزرگی ایجاد می‌کند و امت اسلامی را به سمت پیروزی می‌برد.

محمدی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ها و پیام‌های چند روز اخیر خود به شدت به همه مسلمانان تاکید کردند که باید از فلسطین و لبنان حمایت کرده و در واقع ایشان اعلام جهاد کردند.

انتهای پیام/781/.

نظر شما