شناسهٔ خبر: 68892108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است و این مهم باید از سنین پایین تا سطح تخصصی اصلاح و تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در آیین افتتاح مدرسه غیرانتفاعی متوسطه دخترانه متوسطه اول المهدی در اراک اظهار داشت :آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است و این مهم باید از سنین پایین تا سطح تخصصی اصلاح و تقویت شود.

وی افزود: آموزش و پرورش وظیفه دارد با سرمایه‌گذاری در بخش نیروی انسانی زمینه ساز توسعه و تحول کشور را فراهم کنند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی تصریح کرد :وجود زنان و مردان عفیف و پاک، دلسوز، کاردان، سخت‌کوش و پایبند به اصول و مبانی اسلام و انقلاب در آموزش و پرورش می‌تواند آینده نظام اسلامی را بیمه می‌کند.

وی با اشاره به نظام آموزش کشور خاطر نشان ساخت:رویکرد نظام آموزش کشور باید از تئوری به عملگرایی تغییر کند زیرا آموزش تئوری علاوه بر بهره وری پایین، انتظارات افراد را بالا می برد و باعث می شود که جوانان و نوجوانان تنها به فکر کارهای پشت میزی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان ابراز کرد: بزرگانی همچون امام راحل، آیت‌الله اراکی، کربلایی کاظم ساروقی، امیرکبیر و پروفسور حسابی در استان مرکزی متولد و پرورش یافته‌اند، که حتی بعد از حیاتشان نیز منشاء خیر و برکت بوده‌اند، بنابراین آموزش و پرورش باید برای تربیت چنین شخصیت‌هایی که دلسوز کشور، نظام و اسلام هستند، برنامه‌ریزی کند .

آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است

آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است

آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است

نظر شما