شناسهٔ خبر: 68887016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رشد چهارمحال وبختیاری با ایجاد شرکت‌های مدیریت صادرات

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در کارگروه توسعه صادرات، برای نخستین بار ۳ شرکت مدیریت صادرات در استان شکل می‌گیرد که بهتر است تعاونی باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی امروز در شورای توسعه بخش تعاون استان، اظهار کرد: با ابلاغ سند توسعه بخش تععاون امیدواریم اتفاقات بهتری صورت گیرد و حرکت جدیدی در حوزه شرکت‌های تعاونی استان اتفاق افتد.

وی با بیان اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورای توسعه بخش تعاون، وظایف ابلاغی سند را راهبری و اجرا کنند، گفت: شان اتاق تعاون علی‌رغم اتفاقات خوبی که در سالیان اخیر داشته است با شان استان همخوانی ندارد که باید در این اتاق تحول صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وضع موجود تعاونی‌های استان باید توسط دستگاه‌های اجرایی احصا شود، عنوان کرد: برنامه توسعه عملیاتی تعاونی‌های باید تدوین و پس از جمع‌بندی در شورای برنامه‌ریزی ارائه شود.

 منزوی با تأکید بر ارائه مشوق برای تشکیل شرکت‌های تعاونی استان، افزود: تشکیل جلسات کارشناسی با دستگاه‌های اجرایی عضو شورای توسعه تعاون استان باید انجام شود و ابهامات موجود برطرف شود.

وی با بیان اینکه اگر جایگاه تعاون در برنامه هفتم توسعه مناسب نیست باید راهکار اصلاحی آن بررسی شود، اظهار کرد: در کارگروه توسعه صادرات، برای نخستین بار 3 شرکت مدیریت صادرات در استان شکل می‌گیرد که بهتر است تعاونی باشند.

انتهای پیام/7540

نظر شما