شناسهٔ خبر: 68886647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مخلان امنیت در اردبیل به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۲ نفر از اشراری که اقدام به اخلال در امنیت و نظم عمومی در شهر کرده بودند، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سردار جواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: اکیپ عملیاتی پلیس و گشت‌های انتظامی در عملیاتی، 2 برهم‌زننده آرامش عمومی که در حال برهم زدن امنیت و آرامش مردم در یکی از میادین شهر اردبیل بودند، دستگیر و تحویل مرجع قضایی داد.

وی تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه پلیسی 2 نفر که با استفاده از چوب دستی امنیت و آرامش مردم را برهم زده و اقدام به تخریب 10 دستگاه خودرو کرده بودند، در پی اعلام مرکز فوریت‌هی پلیسی 110 مبنی بر حضور  اخلالگران  در نظم عمومی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: دستگیرشدگان دارای سابقه کیفری متعدد از قبیل نزاع و درگیری، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان هستند.

تقوی تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه که سلب‌کننده آرامش فردی و اجتماعی باشد، به شدت و منطبق با قانون برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم امنیت روانی، مالی و روحی خود را به پلیس سپرده‌اند، افزود: ما با هیچ یک از اشرار مماشاتی نخواهیم کرد و برخورد ما با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی شدیدتر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل از دیرباز به دارالامان و محل امنیت مشهور بوده است، بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ وقت دسته و یا گروهی این امنیت را در استان زیر سؤال برده و آن را خدشه‌دار کند.

انتهای پیام/132

 

نظر شما