شناسهٔ خبر: 68883323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مراقبت جدی برای پیشگیری از نفوذ در دستگاه‌ها بسیار لازم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به هشدار مهم مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ دشمن گفت: یک بخش قابل توجهی از توان ما باید معطوف به مراقبت جدی برای پیشگیری از نفوذ در دستگاه‌ها به ویژه حوزه نظامی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در آیین تکریم و معارفه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با اشاره به جنایات بی‌سابقه استکبار جهانی با سردمداری آمریکا و اسرائیل غاصب و متحدین آنها علیه بشریت در کشتار زنان و کودکان بیگناه اظهار کرد: ضعیف شدن اسرائیل در اثر گیر کردن در باتلاق جنگ با غزه و رویارویی به جبهه مقاومت و عدم تحقق دستاوردهای مورد نظر در حدود  یک سال جنگ و خونریزی و کشتار گرفتار شده است.

وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح مومن و متعهد ما به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نقطه قوت و منشأ اقتدار کشور قلمداد می‌شوند و در نقطه مقابل این اقتدار، تلاش دشمن برای نفوذ و یا اخلال و یا کارشکنی در سیر و مراحل پیشرفتی است و می‌بینید که در قضیه ترور با دستگاه‌های پیجر، کودک‌کشان صهیونیستی بیش از 15 سال برنامه‌ریزی کرده بودند از طریق نفوذ و رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی اخیر خود مجدداً در خصوص نفوذ صحبت کردند، لذا یک بخش قابل توجهی از توان ما باید معطوف به مراقبت جدی برای پیشگیری از نفوذ در دستگاه‌ها به ویژه حوزه نظامی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و عدالت دارد، عنوان کرد: همچنین در تأمین حقوق شهروندان و حفاظت از حقوق نیروهای مسلح لذا تقویت این سازمان نتایج ارزنده‌ای را به همراه خواهد داشت.

وی از خدمات محمدزمان مشایخ رئیس قبلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان بوشهر به سبب تعامل سازنده، ارتقای سطح آموزش و توانمندسازی کارکنان، بهبود فرآیندهای قضایی و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها، تقویت ارتباطات با سایر نهادها و سازمان‌ها و همچنین ابتکارات خوب در زمان دوره مسئولیت و همراهی در تسهیل اجرا برنامه‌ها قدردانی کرد و برای بحرانی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

پورات خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت کشور و استانداری بوشهر برای همراهی و کمک به مسئول جدید و همچنین سازمان قضایی نیروهای مسلح در کلیه سطوح آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/190/

نظر شما