شناسهٔ خبر: 68881865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی گاندوها به دنبال حفظ رکورد ویژه

انگیزه‌های خاص ربیعی در بازگشت به اهواز

محمد ربیعی با انگیزه‌های فراوان تیمش را عصر امروز مقابل فولاد به میدان می‌فرستد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه از هفته ششم لیگ برتر عصر امروز(شنبه) فولاد خوزستان از ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی خواهد کرد. این بازی برای محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن انگیزه های خاصی را به همراه دارد.

ربیعی که تیمش در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر فوق‌العاده نتیجه نگرفته و موفق شده از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور 5 امتیاز به دست بیاورد، حالا برای حفظ روند خوب در اهواز ذوبی‌ها را به میدان می‌فرستد.

سرمربی گاندوها برای بازی امروز انگیزه زیادی دارد؛ ربیعی در نیم فصل پارسال گزینه اصلی هدایت فولاد بود اما با مخالفت باشگاه ذوب‌آهن نتوانست به اهواز برود. او حالا با این پیشینه تیمش را در اهواز به زمین می‌فرستدو امیدوار است بتواند نتیجه مطلوبی مقابل فولاد به دست بیاورد.

2087323

ذوب‌آهن در 5 بازی ابتدایی لیگ برتر هیچ شکستی را در کارنامه ندارد و به طور مشترک با پرسپولیس تنها تیم‌های بدون باخت مسابقات محسوب می‌شوند. حفظ روند شکست ناپذیری در اهواز دیگر انگیزه ویژه‌ای است که ربیعی در اهواز دنبال خواهد کرد.

با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی پیش‌بینی می‌شود، آخرین مسابقه هفته ششم لیگ ، جذابیت های زیادی داشته باشد که باید دید در نهایت کدام تیم برنده از زمین خارج می‌شود.

نظر شما