شناسهٔ خبر: 68839807 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

یادداشت | محکی برای وفاداری به امام عصر (عج)

ولایت فقیه، محک وفاداری ما به امام عصر (عج) است؛ آیا ما سربازان حقیقی او هستیم؟ یا مانند کوفیان خائن که دست به خیانت زدند و مسلم بن عقیل، سفیر امامشان را در خون غرق کردند، دچار غفلت و ناآگاهی خواهیم شد؟ همان کوفیانی که به شقاوت و نفرین ابدی دچار شدند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری حوزه | آیا تمامی کارگزاران ما، این برگزیدگان ملت و مسئولان سرنوشت‌ساز، به ژرفای عظمت و شکوه بی‌مانند ولایت فقیه پی برده‌اند؟

آیا تاکنون لحظه‌ای ایستاده‌اند و به دلیلی روشن و استوار، همچون کوه، برای این حقیقت بی‌بدیل اندیشیده‌اند؟

آیا دریافته‌اند که این پرچم مقدس، این محور نورانی، چگونه همچون ستونی استوار، مسیر رشد و تعالی این کشور را هموار ساخته و سپری پولادین در برابر هجوم بیگانگان و نفوذشان برپا کرده است؟

شاید ما هم مانند ماهی‌ای باشیم که در دریای بیکران ولایت زندگی می‌کنیم، اما تا زمانی که در این نعمت بزرگ غوطه‌وریم، قدرش را نمی‌دانیم؛ و وای بر روزی که از این نعمت بی‌بها جدا شویم و تنها حسرت و اندوه در دل‌هایمان بماند.

ولایت فقیه، مشعل فروزانی است که راه امامان معصوم را ادامه می‌دهد؛ راهی که نور آن، همواره مسیر ما را روشن ساخته و دل‌های ما را از محبت و ایمان سرشار کرده است.

این ولایت، محک وفاداری ما به امام عصر (عج) است؛ آیا ما سربازان حقیقی او هستیم؟ یا مانند کوفیان خائن که دست به خیانت زدند و مسلم بن عقیل، سفیر امامشان را در خون غرق کردند، دچار غفلت و ناآگاهی خواهیم شد؟ همان کوفیانی که به شقاوت و نفرین ابدی دچار شدند.

امروز، این ما هستیم که باید بیدار شویم و با تمام وجود به این ولایت الهی و نعمت عظیم آری بگوییم.

امروز در سایه این پرچم مقدس، ما می‌توانیم سربازی امام زمان را فریاد بزنیم و به عزت و افتخار برسیم. این پرچم، راه‌گشای حقیقی ملت ماست، پرچمی که در دل‌های ما بذر امنیت و ثبات می‌کارد، بذر رشدی که روزی به ثمر خواهد نشست.

کافی‌ست دل‌هایمان را به آن گره بزنیم، کافی‌ست اراده‌ای مصمم داشته باشیم، تا از این نعمت بزرگ به‌درستی پاسداری کنیم و شکرگزار آن باشیم.

برای تحقق اهداف مطرح‌شده در این نوشته و بهره‌برداری کامل از ظرفیت ولایت فقیه در جهت رشد و استقلال ملی و حفظ تمامیت ارضی راهکارهای زیر پیشنهاد می گردد :

۱. آموزش عمیق و مستمر کارگزاران و نخبگان

۲. ترویج فرهنگ ولایتمداری در میان عموم مردم

۳. تحکیم اتحاد و همبستگی ملی

۴. رصد و مقابله با نفوذ دشمن

۵. تربیت و تشویق نسل جوان به ولایت‌مداری

۶. ایجاد پایگاه‌های فکری و اندیشه‌ای

۷. تقویت باورهای دینی و معنوی در جامعه

موسی آقایاری

نظر شما