شناسهٔ خبر: 68839736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جنگ تحمیلی دیگری را در لبنان و فلسطین شاهدیم

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز در لبنان و فلسطین وقایعی مشابه جنگ تحمیلی را شاهد هستیم، گفت:‌ملت‌ها باید با قرار گرفتن در کنار فلسطین مظلوم، حق آنها را از اسرائیل غاصب بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل ظهر چهارشنبه در پنجمین همایش گرامیداشت مقام پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه معنوی، علمی و استراتژیکی جنگ در کشور بود که هنوز هم بعد از گذشت قریب به نیم قرن از وقوع آن کشورها نتوانستند بسیاری از معادلات آن را رمزگشایی کنند.

وی با اشاره به اینکه جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر اینکه آوردگان نبرد بود، مکتب معنوی نیز محسوب می‌شد، تصریح کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس جهاد فی سیبل‌الله را برای نجات ایران از ورطه نابودی آغاز کردند و هشت سال تمام ملت‌های جهان را در حیرت گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال 59 برای کشور تازه انقلاب کرده ایران کمی سنگین بود اما کلمه پیروزی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس توسل به ائمه اطهار، فاطمه زهرا و تمسک به فرهنگ کربلا بود.

محمدی‌اصل با تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران افزود: تمام این پیشکسوتان گنجینه‌های عظیم معنوی برای ملت ما هستند که باید از لحظه لحظه حیات پربرکت آنها استفاده کرده و بهره ببریم.

وی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: امروز هر شهید سندی بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در اعصار مختلف مورد هجمه‌های گوناگون قرار گرفته اما هر بار سربلند از دل آتش درآمده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز در لبنان و فلسطین وقایعی مشابه جنگ تحمیلی را شاهد هستیم، اضافه کرد: امروز بر همه ملت‌های آزادیخواه جهان واجب است تا با قرار گرفتن در کنار فلسطین مظلوم حق آنها را از اسرائیل غاصب گرفته و دفاع مقدسی جدید در فلسطین بیافرینند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، از پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/132

نظر شما