شناسهٔ خبر: 68775055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دولت و مجلس نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی با تصویب بودجه‌های مناسب و کافی، نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،  جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، دیدار کردند.

حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی استان آذربایجان شرقی، با تاکید بر اهمیت نقش نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور، گفت: باید توجه داشت که امنیت کشور نیازمند توجه ویژه به نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش داخلی و خارجی به خصوص در مرزهای کشور بر عهده نیروهای مسلح است و این رسالتی بس بزرگ و مهم به شمار می رود، گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی با تصویب بودجه‌های مناسب و کافی، نیروهای مسلح را در تداوم امنیت کشور یاری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اصل وجود نیروهای مسلح مایه عزت دین است و امنیت و آرامش در هر کشوری در سایه قدرت نیروهای مسلح است و این موضوع در ایران به دلیل شرایط خاص جغرافیایی از اهمیتی خاص برخوردار است.

مطهری اصل اظهار کرد: اینکه امت اسلامی کارهای عادی خود را انجام می‌دهند، دانشگاه‌ها به مسیر علمی می‌پردازند، حوزه‌های علمیه در مکتب اسلام تحصیل می‌کنند و صنعتگران اقتصاد کشور را پیش می‌برند، به واسطه عملکرد نیروهای مسلح ممکن می شود.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در 45 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، هیچ ضعف و سستی از خود نشان نداده اند و امروز با اقتدار کامل در منطقه رو در روی استکبار جهانی ایستاده اند که مدال افتخاری برای نیروهای مسلح ما است.

امیر دریادار رضا عباسی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی هم در این دیدار از بازنگری طرح جامع باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: مقرر شد تا اماکن تفریحی، ورزشی و اماکن جدیدی در این باغ موزه احداث شود تا همه عرصه‌ها به ویژه عرصه دفاع مقدس را در برگیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس، گفت: پیش بینی شده است تا با مشارکت حداکثری نیروهای مسلح و تشکل‌های مردم‌نهاد شاهد اجرای برنامه‌های فاخر، شایسته و با کیفیت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما