شناسهٔ خبر: 68732667 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ظفرقندی عنوان کرد؛

اعزام ۸ چشم پزشک و تیم پرستاری به لبنان

حبیب احسنی پور

وزیر بهداشت، از اعزام ۸ چشم پزشک و کادر پرستاری برای درمان مجروحان حادثه تروریستی لبنان خبر داد و گفت: مراحل درمان مجروحان لبنانی که به کشور وارد شده اند در تهران انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، محمدرضا ظفرقندی، با اشاره به حادثه تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان اظهار داشت: حادثه تروریستی لبنان و مجروح شدن ۳ هزار نفر از مردم بسیار تأسف بار و ناراحت کننده است و ما این حادثه تروریستی را محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به تماس تلفنی با همتای لبنانی خود، تصریح کرد: پیرو این تماس مقرر شد تا یک تیم امدادی به ویژه متخصصین چشم پزشکی به لبنان اعزام شود که صبح چهارشنبه ۸ متخصص چشم پزشکی و یک تیم پرستاری به صورت داوطلبانه برای درمان مجروحان پر تعداد حادثه تروریستی به لبنان اعزام شدند.

ظفرقندی از اعزام تعدادی از مجروحان لبنانی و ورود آنان به کشورمان برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: مراحل درمان مجروحان لبنانی در چند بیمارستان تهران انجام خواهد شد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شدت آسیب‌ها به مردم لبنان و مجروحان کاهش یابد و درمان مناسبی برای مجروحان ارائه دهیم.

نظر شما