شناسهٔ خبر: 68732517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دربی اصفهان و مصاف با تراکتور؛

دو بازی آینده سپاهان در فولادشهر و با VAR

با اعلام سازمان لیگ سپاهان مصاف هفته ششم برابر تراکتور را در ورزشگاه فولاشهر برگزار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌‌سه"، وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان درست در زمانی که ورزشگاه آزادی هم برای بازسازی از دسترس خارج شد، خبر بدی برای فوتبال ایران و به ویژه هواداران سپاهان بود که شانس میزبانی از تیم ملی در ورزشگاه اختصاصی خودشان را از دست دادند و به مانند سرخابی‌های پایتخت خانه به دوش شدند.
سپاهان دیدار هفته سوم خود را به دلیل مهیا نبودن شرایط میزبانی در فولادشهر خارج از اصفهان و در اراک مقابل شمس آذر برگزار کرد.

حالا اما با برگزاری بازی تیم ملی و در شرایطی که به نظر نمی‌رسد امیر قلعه نویی و شاگردانش بار دیگر فولادشهر را برای میزبانی انتخاب کنند، این ورزشگاه قابلیت میزبانی از سپاهان را نیز به مانند دورانی که نقش جهان در فاز دوم بازسازی قرار داشت، پیدا کرده است.

برهمین اساس ساعاتی پیش به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ میزبان بازی حساس سپاهان و تراکتور می‌شود و این مسابقه با استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر سپاهان در هفته پنجم نیز به مصاف ذوب آهن می رود و میزبانی این مسابقه در فولادشهر برعهده ربیعی و شاگردانش است که این بازی هم با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد.

نظر شما