شناسهٔ خبر: 68722098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

شهدا سند حریت و سربلندی ایران اسلامی هستند

فرمانده کل ارتش در پیامی به همایش «طلایه‌داران وطن» گفت: امروز غیرت، فداکاری و وفاداری یارانِ سالارآزادگان، در قامت و اندیشه عاشورایی پدران، مادران، همسران و یادگاران شهیدان و جانبازان سرفراز دین و وطن نمایان است.

صاحب‌خبر -

شهدای ایران: آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ارتش با عنوان «طلایه‌داران وطن» شب گذشته (سه‌شنبه) به همت موسسه صلح و حمایت از آسیب‌دیدگان جنگ تحمیلی با حضور امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و جمعی از فرماندهان و مسولان عالی‌رتبه ارتش در برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در این مراسم، پیام امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش به همایش طلایه‌داران وطن را قرائت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

سلام و رحمت خداوند بر شهیدان و جانبازان سرافراز ارتش، ستاره‌های درخشان و آیات جهاد و هویت ارتش و نظام جمهوری اسلامی ایران و خانواده معظم ایثارگران، آن اسوه‌های صبر و پایداری.

امروز غیرت، فداکاری و وفاداری یارانِ سالار آزادگان، در قامت و اندیشه عاشورایی پدران، مادران، همسران و یادگاران شهیدان و جانبازان سرفراز دین و وطن نمایان است.

شهیدان، فاتحان قله‌های اخلاص و معرفتند و عزت و اقتدار امروز آحاد پویندگان این طریق الهی، مرهون ایثار مردانی است که با خون پاک و اهدای سلامتی خود، سند حریت، استقلال و سربلندی ایران سربلند اسلامی شده‌اند.

ارتش این شجره طیبه، شکوفایی، اقتدار و محبوبیت مردمی خود را رهین ایثار رزم‌آوران و صلابت و صبر و درایت خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازانش می‌داند که با سیره علوی و همراهی و استقامت زینبی، توفیقات این شجره طیبه را به گونه‌ای رقم زدند که بار‌ها مشمول لطف و عنایت ولی امر مسلمین جهان قرار گیرد و به دریافت نشان فداکاری نیز مفتخر شود.

توفیق برگزاری یادواره طلایه‌داران وطن، در شمار اعمال حسنه و باقیات‌الصالحاتی است که با احیای مجاهدت‌های ایثارگران، می‌تواند در جلوه جهاد تبیین، نسل تشنه امروز را از دریای معنویت، شجاعت و ولایتمداری آن بندگان خالص خدا سیراب سازد.

متواضعانه، به پدران، مادران، همسران و فرزندان شهید و جانبازان عزیز حاضر در این یادواره نورانی ادای احترام می‌نمایم و از فرزندان شریف خانواده معظم شهیدان ارتش؛ پرچم‌داران این حرکت معرفت‌افزا و متولیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بنیاد شهید، سازمان‌های حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و عقیدتی سیاسی و نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی برای برپایی یادواره طلایه‌داران وطن تشکر می‌کنم.

امیدوارم پاداش حفظ نام و یاد شهیدان و تکریم ولی‌نعمتان ما، خانواده معظم شهیدان و جانبازان، اعظم درجه عندالله باشد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

نظر شما