شناسهٔ خبر: 68722046 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

سخنگوی وزارت خارجه: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان مصداق کشتارجمعی است

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی عصر سه‌شنبه رژیم صهیونیستی در لبنان را مصداق کشتار جمعی خواند و به‌ شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، ناصر کنعانی تاکید کرد: عملیات تروریستی در لبنان در ادامه عملیات ترکیبی رژیم صهیونیستی و عوامل مزدور آنها انجام شده و مغایر با تمامی اصول اخلاقی و انسانی، حقوق بین‌الملل به‌ویژه حقوق بین‌الملل بشردوستانه است و مستوجب پیگرد کیفری بین‌المللی، محاکمه و مجازات است‌.


سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اقدام تروریستی ترکیبی، که در حقیقت به‌نوعی اقدام به کشتار دسته جمعی است، بار دیگر به روشنی اثبات می‌کند رژیم صهیونیستی علاوه بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کُشی علیه مردم فلسطین، صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را در معرض تهدیدی جدی قرار داده است. براین اساس، مقابله با اقدامات تروریستی این رژیم و تهدیدات ناشی از آن، ضرورتی آشکار است و لازم است جامعه جهانی در راستای مقابله با بی کیفرمانی مقامات جنایت‌کار صهیونیستی، سریعاً اقدام کند.


کنعانی ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت، ملت و مقاومت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی، برای همه مجروحان این رخداد از جمله سفیر ایران در لبنان، شفای عاجل مسئلت و تأکید کرد جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هر نوع کمک مورد نیاز به دولت و ملت لبنان آمادگی دارد.

 

انتهای خبر/ع.خ/26

نظر شما