شناسهٔ خبر: 68716904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیکو گونزالس:

موتا از ما خواست هر ثانیه لبخند بزنیم!

نیکو گونزالس، ستاره جدید یوونتوس، می‌گوید تیاگو موتا، سرمربی تیم، درخواست جالبی از بازیکنان داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی نیکو گونزالس در لیگ قهرمانان، او موفق به گلزنی شد. این بازیکن پس از پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون، نظراتش را درباره بازی بیان کرد.

بیانکونری ماجراجویی اروپایی خود را در ورزشگاه آلیانز یوونتوس با گل‌های کنان ییلدیز، وستون مک‌کنی و نیکو گونزالس به سبک خاصی آغاز کرد.

نیکو گونزالس پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«خوشحالم، عملکرد خوبی داشتیم. تیم خوب بازی کرد، شاید می‌توانستیم در نیمه دوم بیشتر تلاش کنیم، اما نتیجه مثبت است.»

تیاگو موتا تاکتیک‌های بسیار متفاوتی را نسبت به آنچه این تیم زیر نظر مکس آلگری به آن عادت کرده بود، به اجرا گذاشته است و این امر با فیکس شدن چهار خرید جدید در این مسابقه، از جمله ملی‌پوش آرژانتینی، قابل توجه بود.

گونزالس افزود:«ایده‌های مربی بسیار روشن هستند. ما آزادی داریم که کارهایی را که بلدیم انجام دهیم. همیشه با لبخند بازی می‌کنیم، باید از فوتبال خود لذت ببریم و به این روال ادامه دهیم. مربی به ما گفته همیشه با لبخند بازی کنید.»

2082688

نیکو گونزالس درباره گلزنی ییلدیز گفت:«برای او خوشحالم، او مستحق این موفقیت است، چون پسر خوبی است و امروز خیلی خوب بازی کرد.»

نظر شما