شناسهٔ خبر: 68715596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

ناآرامی در النصر به خاطر لیونل مسی

انتشار عکس‌هایی از یک هوادار عربستانی مسی در ورزشگاه النصر که در حال تقلید از فوق ستاره آرژانتینی بود، جنجال‌ساز شد.

صاحب‌خبر -
ناآرامی در النصر به خاطر لیونل مسی
کد خبر: 674868
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۷ ۲۱:۰۵:۰۸

النصر عربستان پس از انتشار عکسی از یک هوادار در حال تقلید از مسی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه، از هواداران فوتبال خواست به بازیکنان و باشگاه احترام بگذارند.

به گزارش ورزش سه، بحث بر سر اینکه چه کسی بهترین بازیکن این قرن است، ادامه دارد و رقابت بین مسی و رونالدو حتی حالا که دیگر در اروپا بازی نمی کنند، همچنان داغ دنبال می شود.

پس از اینکه عکسی از یک هوادار که مشغول تقلید شادی گل معروف مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ بود، در فضای مجازی پخش شد، النصر مجبور به واکنش شد. نکته اینجاست که این یوتیوبر معروف عربستانی به نام ابوعمر این کار را در ورزشگاه اختصاصی النصر، خانه رونالدو، انجام داده بود.

شادی مربوط به گل مسی در بازی برابر هلند در جام جهانی 2022 بود که او دستانش را با فرم خاصی کنار گوش‌هایش گذاشت. کنایه‌ای به لوئیس فن خال، مربی وقت هلند. این یوتیوبر در تور بازدید از ورزشگاه النصر این شادی را درون رختکن تیم انجام داد و به طرفداران رونالدو کنایه زد.

در بیانیه النصر آمده است: «اتفاقی که دیروز در رختکن تیم در ورزشگاه الاول پارک رخ داد و در آن فردی با اقدامی غیرمسئولانه ارزش‌ها را زیر پا گذاشت، غیرقابل قبول است. اینجا احترام باشگاه و هواداران حفظ نشد. با این وجود درهای ورزشگاه به روی همه کسانی که به نهاد بزرگ باشگاه النصر احترام می‌گذارند و آنها را در نظر می‌گیرند، باز است.»

ابوعمر در نهایت مجبور به واکنش شد و از طریق حساب ایکس خود از طرفداران النصر عذرخواهی کرد: «این فقط یک شوخی بود، ولی قبول دارم که اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم.»

هوادار النصر مسی

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما