شناسهٔ خبر: 68714391 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

جلسه اضطراری نتانیاهو در پی انفجار پیجرها در لبنان؛ آماده‌باش رژیم اسرائیل برای درگیری

همزمان با انفجار دستگاه‌های پیجر در مناطق مختلف لبنان، بنیامین نتانیاهو به همراه فرماندهان نظامی رژیم اسرائیل جلسه‌ای اضطراری برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

رسانه‌های عبری گزارش کردند همزمان با حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان که منجر به شهید و زخمی شدن چند لبنانی شد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با فرماندهان سرویس‌های امنیتی برای بررسی تحولات لبنان جلسه گذاشت.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری «کان» رژیم صهیونیستی گزارش کرد همزمان با حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی «پیجر» در مناطق مختلف لبنان به ویژه بیروت، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ و فرماندهان سرویس‌های امنیتی این رژیم در مقر ستاد ارتش آن در تل‌آویو برای بررسی تحولات لبنان تشکیل جلسه دادند.

کمی پیشتر، رسانه‌های لبنانی از انفجار دستگاه‌های ارتباطی «پیجر» در مناطق مختلف این کشور به ویژه بیروت و شهادت و مجروحیت شماری از شهروندان این کشور خبر دادند.

روزنامه هاآرتص به نقل از منابعی صهیونیستی نوشت سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اخیرا نشانه‌هایی از آمادگی‌های استثنایی حزب‌الله را رصد کرده‌اند و گمان می‌کنند که حزب‌الله لبنان یک عملیات نظامی علیه این رژیم اجرایی می‌کند.

در همین رابطه، رسانه‌های صهیونیستی از آمادگی‌ها در مورد وقوع درگیری با حزب‌الله طی ساعات آتی خبر دادند و اینکه به ساکنان شمال فلسطین اشغالی دستور داده شده نزدیک پناه‌گاه‌ها بمانند.

در پی این انفجارها در لبنان، شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه رژیم خواست در مورد این حادثه امنیتی در لبنان، مصاحبه یا اظهارنظر نکنند.

نظر شما