شناسهٔ خبر: 68712256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود خبر داد؛

اجرای ۲۹۶ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در لنگرود

لنگرود - فرمانده سپاه ناحیه لنگرود گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۹۶ عنوان برنامه در شهرستان لنگرود اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهرزاد عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ارزش‌های دفاع مقدس نمادی از فرهنگ عاشورا است و رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس راه عاشورا را طی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس بر ضرورت تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای این دوران به نسل‌های پس از انقلاب تاکید کرد و گفت: امروز به برکت هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار در عرصه ملی و بین المللی قرار گرفته است.

سرهنگ مهرزاد تصریح کرد: در دنیا انقلاب‌های مختلفی شکل گرفت اما هیچکدام به غیر از انقلاب اسلامی ایران که نشأت گرفته از نهضت عاشورا است، به سرمنزل خود نرسید.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام عظمای ولایت، دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود تاکید کرد: امروز هم که به حمد خدا ایران اسلامی بر سکوهای پیروزی بر همه بسترهای، صنعت، علم، تجهیزات، امنیت و تجهیزات دفاعی با سربلندی ایستاده است، براساس همین فرهنگ «ما می توانیم»، خودباوری، فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان و تهدیدات دشمنان بوده است.

وی در ادامه از اجرای ۲۹۶ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، خدمات رسانی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های ایثارگران, برگزاری مسابقات ورزشی, برگزاری حلقات صالحین با محوریت ایمان و اعتقادات، حضور در نمازجمعه با شرکت همه بسیجیان بخشی از برنامه‌های این هفته است.

سرهنگ مهرزاد ادامه داد: رژه موتوری و خودرویی, حضور در مدارس با برپایی زنگ مدرسه, گلباران مزار شهدا, ویزیت رایگان, افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی, برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مساجد با محوریت حفظ و قرائت قرآن کریم, تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بخشی دیگر از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه لنگرود گفت: باید تلاش کرد تا با اجرای باکیفیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس, قدمی هر چند کوچک در زنده نگاه داشتن دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهیدان این مرز و بوم برداشت.

نظر شما