شناسهٔ خبر: 68711727 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور بنیاد نهضت پیشرفت بانوان درسومین نمایشگاه رصتا

سومین نمایشگاه «رصتا» به همت ساترا (سازمان‌ تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان‌ تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در راستای رسالت حمایت‌گری و به منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر در این زیست بوم، سومین نمایشگاه «رصتا» را در دو بخش محتوا و سرویس از تاریخ 26 الی 29 شهریورماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار کرده است.

جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی، بازیابی، تشویق و توسعه مطالبات مردمی در حوزه تولید و نمایش محتوای سالم و ارتباط برقرار کردن رو در رو با همکاران، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

بنیاد نهضت پیشرفت بانوان به ‌عنوان یک بنیاد ملی مردمی براساس هدف اصلی پیش‌روی خود که گفتمان‌سازی الگوی اسلامی ایرانی به همت بانوان ایرانی است، برای ارتباط‌گیری با آحاد جامعه، توسعه شبکه کنش‌گری بانوان در طیف‌های مختلف و شکل‌دهی محتوای رسانه پیشرفت بانوان تا به امروز محصولات غنی و ارزشمندی در حوزه استعدادیابی، ارائه الگوریتم و مسیر شناخت دختران نوجوان از خود و توانمندی‌هایشان، تولید محصولات سمعی بصری برای شناخت ظرفیت‌های خاندان، بالابردن سطح سواد رسانه‌ای دختران و بانوان و ... به خانواده‌های ایرانی تولید کرده است.

بر همین مبنا این بنیاد از فرصت مغتنم برگزاری نمایشگاه رصتا بهره برده و با حضور در این رویداد ضمن هم افزایی با دیگر تولیدکنندگان محصولات رسانه‌ای، به عرضه فعالیت‌ها و تولیدات خود پرداخته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما