شناسهٔ خبر: 68711171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

اعزام ۳۵۰۰ روحانی مبلغ به مناطق عملیاتی کشور

اهواز - مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه از اعزام سالانه سه هزار و ۵۰۰ روحانی مُبلغ به مناطق عملیاتی کشور به ویژه مناطق شمال غرب و جنوب شرق کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی رضایی ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مناطق مرزی جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: همواره مهمترین مسئولیت ما اعزام روحانیون و مبلغان به مرزهای کشور برای تبلیغ و تأمین سلامت اعتقادی رزمندگان است که رسالت تأمین امنیت و دفاع از مرزهای کشور را عهده دارند. در طول سال به همین منظور با مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه‌های منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه نشست‌های متعددی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های عمده نیروی زمینی سپاه را قرارگاه‌های عملیاتی در سطح کشور انجام می‌دهند و برخی از هماهنگی‌ها میان یگان و استان‌ها را نیز عهده‌دار هستیم، افزود: سنجش اعتقادی معنوی که در واقع حاصل اعتقاد رزمندگان سپاه اسلام است، توسط این قرارگاه‌ها انجام شده و در جلسه‌های هم‌اندیشی ساز و کارهای اجرای تدابیر جدید نماینده ولی فقیه در سپاه، تشریح خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی ادامه داد: در این جلسه‌ها هم‌افزایی با هدف تقویت هماهنگی‌های کلی بین نیروی زمینی سپاه و قرارگاه‌ها تشکیل می‌شود و تاکنون همکاری و هماهنگی خوبی میان فرماندهان و نمایندگی‌های ولی فقیه در استان‌ها مشاهده شده است.

نظر شما