شناسهٔ خبر: 68709194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ترویج فرهنگ شهادت رسالت بازماندگان شهداست

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت اصلی بازماندگان شهدا در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار حسین سلامی در نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی در اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: بازماندگان شهدا و ایثارگران با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های پیش‌رو در واقع جهادشان را کامل‌تر می‌کنند.

وی با تجلیل از شخصیت و نقش آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: رزمندگانی که توفیق شهادت نصیبشان می‌شود در واقع به آرزوی دیرینه خود رسیده‌اند چراکه این عزیزان بهترین دارایی و سرمایه‌شان یعنی جان خود را برای کسب رضای الهی با خداوند متعال معامله کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلانی به بازماندگان عرصه ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: آن دسته از رزمندگانی که علیرغم جانفشانی و ایثارگری در صحنه مانده‌اند در واقع ثواب و اجر آنها کمتر از شهدا نیست، چرا که در میدان‌های مختلف همچنان رسالت شهدا را بر عهده گرفته و تداوم بخش مسیر نورانی شهدا برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور هستند.

سردار سلامی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان رسالت بازماندگان شهدا به ویژه رزمندگان و ایثارگران نام برد و بیان کرد: ایثارگران با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های پیش‌رو جهادشان را کامل‌تر می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما همواره مدیون مادران، همسران و فرزندان شهدا هستیم، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا با خدمت به خانواده‌های معظم شهدا به ویژه مادران، همسران و فرزندان برومندشان از ایثار و فداکاری شهدا که امنیت و آرامش امروز را مدیون آنها هستیم قدردانی کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این خانواده معظم شهدا وقف انقلاب و نظام شده‌اند، بیان کرد: امروز مأموریت شهدای گرانقدر به شما مادران، همسران و فرزندان معصوم شهدا منتقل شده و این شما هستید که چراغ راهی در عبور از فتنه ها هستید.

در ادامه این دیدار مادران شهدا با معرفی فرزندان شهیدشان خواستار تداوم راه شهدا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شدند.

نظر شما