شناسهٔ خبر: 68707708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نگرانی بایرن: تمدید با موسیالا خیلی سخت شد!

مکس ایبرل تایید کرد که تمدید قرارداد با جمال موسیالا برای بایرن مونیخ بسیار سخت شده است اما هنوز غیرممکن نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در چند سال اخیر بوده و استعداد و مهارت خاصی که در زمین بازی به نمایش می‌گذارد باعث شده است که مشتریان بسیاری در بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی داشته باشد و این موضوع باعث نگرانی مدیران این باشگاه است.

منابع نزدیک به بایرن از چند وقت قبل خبر داده بودند که آنها مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این ستاره آلمانی را آغاز کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که هنوز به امضای این قرارداد حتی نزدیک هم نیستند و مکس ایبرل هم در گفتگویی این موضوع را تایید اما ابراز امیدواری کرد که شرایط به سود بایرن پیش برود.

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی درباره این موضوع به اسپورت وان گفت:« امضای قرارداد جدید با موسیالا بسیار دشوار شده است اما باید بگویم که هنوز غیرممکن نیست. چون جمال به خوبی از این موضوع مطلع است که در بایرن چه جایگاهی دارد و از چه مزایایی برخوردار است.

او اینجا بزرگ شد و توانست خودش را در ترکیب این تیم به این سطح برساند و رشد کند. مذاکرات با شدت و با تمام توان در جریان است. ما بسیار بلندپرواز هستیم و او می‌داند که دوست دارد جام‌های قهرمانی را با پیراهن این تیم به دست آورد.»

نظر شما