شناسهٔ خبر: 68702163 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

برگزاري جلسه کارگروه امور زيربنايي استان خوزستان با 13 دستور کار ويژه

صاحب‌خبر -
برگزاري جلسه کارگروه امور زيربنايي استان خوزستان با 13 دستور کار ويژه
خبرگزاری آریا - معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست با 13 دستور کار ویژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا (خوزستان)، شبنم کوچک‌پور، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در خصوص احداث طرح‌های سرمایه گذاری، طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی مسجدسلیمان، دشت آزادگان، آبادان و خرمشهر و طرح‌های اشتغال‌زایی برگزار شد.
وی با اعلام اینکه این جلسه با حضور تمامی اعضا برگزار شد، گفت: این جلسه با 13 دستور کار مهم و ویژه برگزار شد که20 بخش عمده آن مربوط به شناسایی و الحاق اراضی به طرح‌های هادی روستایی جهت تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، طرح‌های کشاورزی و صنعتی و باقی موارد هم طرح‌های بخش خدمات بود.
کوچک پور ادامه داد: بررسی طرح‌ها و درخواست‌های دریافتی از شهرهای مسجدسلیمان، دشت آزادگان، آبادان، خرمشهر، هفتکل، بندر امام خمینی (ره) و اندیمشک از مهم‌ترین دستور کارهای این جلسه بود.
کوچک پور گفت: برای تحقق اهداف دولت در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و همچنین رونق و گسترش کسب و کار بی وقفه تلاش خواهیم کرد.
معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: کلیه موارد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در حوزه شهرسازی را خارج از نوبت بررسی خواهیم کرد تا این طرح ملی در موعد مقرر به سرانجام برسد.

نظر شما