شناسهٔ خبر: 68699796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

واکنش شهریاری به اعتراض جدید نکونام

رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط روز این باشگاه توضیحاتی ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -
واکنش شهریاری به اعتراض جدید نکونام
کد خبر: 674764
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۷ ۰۳:۲۵:۴۱

 احمد شهریاری که برای تماشای دیدار استقلال و الغرافه به ورزشگاه شهرقدس رفته بود، در پایان مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش ورزش سه، شهریاری درباره موضوعات مختلفی پیرامون وضعیت استقلال صحبت کرد و حرف‌های مهمی را بر زبان آورد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

* عبور استقلال از شرایط سخت؟

هیچ وقت سخت نبوده و همیشه شرایط خوب بوده است. تبریک می‌گویم به هواداران خوب استقلال و ملت ایران. این برد را به همه تقدیم می‌کنیم و انشاالله پرقدرت به جلو خواهیم رفت.

* یارگیری خوب استقلال در نقل و انتقالات؟

تیم نسبت به سال گذشته هم که تیم خوبی بود، دو برابر تقویت شده و 6، 7 برابر بازیکن خوب بیرونی و داخلی جذب کرده‌ایم. انشاالله با ایجاد هماهنگی خوب بهتر کار کنیم. به طور طبیعی هماهنگی بین بازیکنان زمان لازم دارد.

* حمایت از نکونام و نتیجه گیری؟

شاید در نکاتی که باید گفته شود، گفته خواهد شد و رو به آینده خواهیم بود.

* ناراحتی نکونام از نیامدن دستیار خارجی؟

انشاالله با صحبت همه چیز درست می‌شود.

* مذاکره با سرمربی خارجی برای جایگزینی نکونام؟

چه کسی صحبت کرده با سرمربی خارجی؟ هرکس صحبت کرده ، جواب شما را بدهد.

* وضعیت مالی استقلال در آینده؟

این واگذاری بخشی از حل مسئله است. بخش دیگر به درآمدزایی باشگاه مربوط می‌شود. اولین رکن درآمدزایی هم حق پخش است و تبلیغات محیطی که متاسفانه در کشور ما این دو مورد دچار مشکل حاد است. امروز خدمت یکی از دوستان در نهاد ریاست جمهوری بودیم و گفتیم اگر می‌خواهید این واگذاری کامل شود و به سود برسد، باید این مسئله را حل کنید. اینطور نیست بعد از واگذاری به هلدینگ آبشار پول بیاید. باید باشگاه‌ها درآمدزایی داشته باشند و بستر درآمدزایی درست باشد. حق پخش منفعتی است که دولت ما می‌برد و باید هزینه‌اش را پرداخت کند.

* رقم ۵۳ هزار میلیاردی برای حق پخش؟

این اعداد را نمی‌شود گفت. من قبلا مسئولیتی داشتم و امروز هم راهکار را به عزیزان گفتم. اینکه عددی که بابت حق پخش کارشناسان محاسبه می‌کنند به طور مستقیم در بودجه کشور دیده شود و از طرف صداوسیما به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پخش ملی دارند پرداخت شود و از این پول درصدی به تیم مقابل داده شود. مثلا اگر استقلال با ملوان بازی می‌کند بخشی از پول به ملوان داده شود.

* پرداخت پول تبلیغات به استقلال؟

موضوع بعدی تبلیغات محیطی است. تبلیغات هر باشگاه متعلق به خودش است. پرسپولیس و استقلال فعلا زمین مشترک دارند و باید تبلیغات متعلق به باشگاه باشد. در انزلی و قائمشهر و بقیه شهرها نیز اینگونه باید باشد.

* ساخت استادیوم اختصاصی؟

در برنامه‌های استقلال قرار گرفته است. مقدمات را فراهم می‌کنیم، اما اجازه بدهید وقتی انجام شد بگوییم. اینکه الان مطلبی را بگوییم و صحبت کنیم درست نیست. مشکل اصلی زمین است، چراکه استقلال و پرسپولیس زمینی ندارند. بایرن مونیخ در زمینی بازی می‌کند که متعلق به شهرداری مونیخ است. باید با همکاری یا قراردادهای 99 ساله این اتفاق بیفتد. امروز در نهاد ریاست جمهوری صحبت کردیم. انشاالله با گرفتن اسپانسر موضوع را تعقیب می‌کنیم.

 

نظر شما