شناسهٔ خبر: 68698246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جوادی یگانه رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شد

با حکم معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری جوادی یگانه به سمت مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این حکم، با تأکید بر اسناد بالادستی و قوانین موضوعه نظام، برقراری ارتباط نظام‌مند بین مجموعه دولت و مردم در کلیه سطوح دستگاه‌های اجرایی، افزایش رضایت اجتماعی در تحقق اهداف گفتمانی رئیس جمهور محترم، جلب همفکری و مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و همچنین هدایت ظرفیت‌های ارتباطی مرکز به سمت ارتقای پاسخگویی و حل مسائل آحاد مردم را از رئیس جدید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری خواستار شده است.

محمدرضا جوادی یگانه متولد سال 1348 در تهران و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و در حال حاضر با مرتبه علمی استاد تمام در گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران مشغول به تدریس می‌باشد.

مدیرکلی تحقیق و توسعه رادیو، ریاست پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و معاونت شهرداری تهران در امور اجتماعی و فرهنگی از جمله مسئولیت‌های پیشین آقای محمدرضا جوادی یگانه بوده است.

از محمدرضا جوادی یگانه تاکنون بیش از 62 مقاله مصوب و 4 عنوان کتاب به نام‌های «دین و رسانه»، «لوطی‌گری»، «گزارش وضعیت اجتماعی ایران» و «اصلاحات سه ساله و تغییرات برنامه‌ریزی شده» به چاپ رسیده است.

وی مسئولیت اجرای سه مجموعه پیمایش ملی به نام‌های «موج دوم پیمایش ملی سرمایه اجتماعی»

در سال 1393، «موج سوم پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» در سال 1394 و «پیمایش ملی سنجش وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی شهرستان‌های ایران» در سال 1395 را به عهده داشته است.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما