شناسهٔ خبر: 68693848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ایران ۷ - ونزوئلا ۱؛ شروع قاطع پسران شمسایی در جام جهانی

وقت اول بازی ایران و ونزوئلا در جام جهانی فوتسال (۲۰۲۴ ازبکستان) با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید... با شروع نیمه دوم هم ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و در نهایت هم دو دقیقه مانده به پایان بازی، گل هفتم به ثبت رسید تا شمسایی عالی شروع کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتسال ایران که برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال به ازبکستان سفر کرده، در اولین بازی خود مقابل ونزوئلا قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۷-۱ پیروز شد.

بازی فوتسال ایران و ونزوئلا را در خبرورزشی دنبال کنید.

در همین رابطه بخوانید؛  سالار آقاپور، مهدی کریمی و بهروز عظیمی انتقام گل سعید احمدعباسی را گرفتند

پس از مردود شدن گل سعید احمد عباسی به دلیل عبور توپ از خط طولی زمین، شاگردان وحید شمسایی ۴ بار دروازه ونزوئلا را گشودند.

سالار آقاپور، مهدی کریمی (۲ گل) و بهروز عظیمی زننده ۴ گل ایران در وقت اول بودند.

دبل مهدی کریمی در نیمه اول بازی ایران - ونزوئلا

مهدی کریمی بازیکن شماره ۱۱ تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد در ۷ دقیقه مانده به پایان نیمه اول بازی گل سوم تیم ملی کشورمان را مقابل تیم ملی ونزوئلا با یک ضربه دیدنی به ثمر برساند.

گل زیبایی که ویدئو چک رد کرد/ VAR گل ایران را پس گرفت!

گل تیم ملی فوتسال کشورمان به تیم ملی ونزوئلا در دقیقه ۷ این بازی، در مرحله بازبینی از سوی ویدئوچک رد شد.  در دقیقه ۷ وقت اول این بازی، سعید احمد عباسی توپ به اوت رفته را از پشت خط آغاز کرد و در انتها خودش نیز توپ را وارد دروازه ونزوئلا کرد که با اعتراض کادرفنی این تیم مواجه شد و این گل پس از بازبینی ویدئو چک از سوی داور این مسابقه رد شد تا نتیجه بازی صفر صفر ادامه پیدا کند.

آغاز وقت دوم با گل پنجم ایران و گل دوم سالار

با شروع نیمه دوم، ایران گل پنجم را هم به ثمر رساند. این گل را سالار آقاپور به نام خود ثبت کرد تا او هم مثل کریمی ۲ گله شود.

بعد از این گل هر دو تیم یک موقعیت عالی را از دست دادند. ابتدا ونزوئلایی ها دروازه خالی ایرانت را کج دیدند و بعد نوبت بهروز عظیمی رسید که مقابل دروازه خالی ونزوئلا توپ را به اوت بفرستد.

گل ششم برای ایران؛ امیرحسین داوودی

در ادامه بازی امیرحسین داوودی با یک ضربه دیدنی گبل ششم ایران را به ثمر رساند. در هفتمین دقیقه بازی در نیمه دوم و در فاصله ۱۳ دقیقه تا پایان بازی ایران با نتیجه ۶ بر یک از حریف خود پیش است.

در فاصله ۵ دقیقه تا پایان بازی، ونزوئلا به بازی پنج نفره رو آورد!

گل هفتم برای ایران؛ بهروز عظیمی هم ۲ گله شد

در فاصله دو دقیقه تا پایان بازی، بهروز عظیمی گل هفتم ایران را به ثمر رساند.

در نهایت ایران با نتیجه ۷ بر یک ونزوئلا را شکست داد.

نظر شما