شناسهٔ خبر: 68693027 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

پاسخ عملی یمنی‌ها به سئوال تمسخرآمیز «مجری زن الجزیره»

یک کاربر عرب در مطلبی با اشاره به ضربات نظامی کوبنده، تاثیرگذار و بی‌نظیر نیروهای مسلح یمن به رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم غزه نوشت : یمنی‌ها پاسخ سئوال تمسخرآمیز چهار سال پیش «مجری زن الجزیره» را در عمل دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از تسنیم، یک فعال عرب در صفحه شخصی خود نوشت: چهار سال پیش بود که «غاده عویس»، مجری زن شبکه الجزیره قطر به تمسخر از «محمد البخیتی» از اعضای جنبش انصارالله یمن پرسید: شما می گویید که قدس را آزاد خواهیم کرد، آیا شما گرسنگان، توان آزادسازی قدس را دارید؟

این کاربر عرب افزود: حالا به «غاده عویس» که در دوحه زندگی می کند، خبر دهید که گرسنگان یمن، موفق شدند تل آویو را با موشک هدف قرار دهند، توانستند پهپاد آمریکایی MQ9 را سرنگون و کشتی‌ها(رژیم صهیونیستی و حامیانش) را در راستای حمایت از قدس، غرق کنند.

نیروهای مسلح یمن تاکنون در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزات و جنایات خود، بارها بندر ایلات اشغالی را هدف قرار دادند و مانع تردد کشتی هایی که مقصدشان فلسطین اشغالی است، از طریق هدف قرار دادن این کشتی ها در دریای سرخ، تنگه باب المندب، دریای عرب و  حتی تا امتداد اقیانوس هند شده  اند به طوری که به سبب جلوگیری از تردد این کشتی ها، فعالیت بندر ایلات رژیم صهیونیستی به طور کامل مختل و تقریبا متوقف شده است و ضربات سنگینی به اقتصاد اشغالگران آناه وارد کرده است.

یمنی‌ها برای اولین بار، تل آویو را با موشک مافوق صوت خود قرار دادند که موجی از رعب و وحشت در میان اشغالگران قدس به وجود آورده است.

نظر شما