شناسهٔ خبر: 68690232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

الماس جدید بعد از مسی

سوپرقرارداد بارسلونا به یامال رسید!

بارسلونا برنامه‌هایی ویژه برای لامین یامال در نظر دارد و به زودی آنها را اجرا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا می‌خواهد ابتدا دستمزد لامین یامال را افزایش دهد و سپس هنگامی که در ماه جولای 2025، 18 ساله شد، قراردادش را تا 2030 تمدید کند. توافقات از قبل صورت گرفته است.

پیشرفت یامال از زمانی که برای اولین‌بار با پیراهن بارسلونا بازی کرد، تماشایی بوده است. بازیکن جوان بارسا چه در باشگاه فعلی خود و چه در تیم ملی که امسال با آن قهرمان اروپا شد، پله‌های ترقی را با سرعت سرسام‌آوری پشت سر گذاشته است. او دیروز برابر خیرونا دو گل زد تا آمارش در فصل جاری سه گل و چهار پاس گل شود.

بارسلونا 2 اکتبر 2023 با لامین یامال تا 2026 تمدید کرد ولی همان‌جا قید شد که بعد از اینکه او به سن قانونی رسید، قراردادش تا 2030 تمدید شود. با این حال مدیران بارسا به‌قدری از پیشرفت یامال خوشحالند که نمی‌خواهند برای افزایش دستمزد او تا سال بعد صبر کنند.

2081915

بولت استقلالاقدام اول: افزایش دستمزد

باشگاه از قبل نقشه راه مشخصی برای این بازیکن دارد. در طول فصل، باشگاه شرایط مالی خود را بهبود خواهد بخشید و دستمزد 1.5 میلیون یورویی فعلی یامال را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. این اولین اقدام باشگاه بعد از بهبود شرایط مالی است.

بولت استقلالاقدام دوم: قرارداد جدید

باشگاه و همچنین ایجنتش ژرژ مندس، در این مورد نیز توافق کرده‌اند. بعد از زیاد شدن دستمزد، برنامه این است که یامال بعد از رسیدن به 18 سالگی قراردادی جدید تا 2030 امضا کند و همه چیز سر جای خودش قرار دارد.

بولت استقلالعلاقه PSG

نباید فراموش کرد که فصل گذشته بارسا پیشنهاد 250 میلیون یورویی پاریس برای یامال را رد کرد و حاضر نشد هیچ پیشنهادی برای او را بشنود.

ایده مدیریت ورزشی بارسا این است که هرگز بازیکنان ارزشمند لاماسیا را نفروشند و آنها نیز وقتی مورد اعتماد قرار گرفته‌اند، به خوبی جواب داده‌اند.

نظر شما