شناسهٔ خبر: 68689315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امحای ۱۹ کوره زغال‌گیری غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به امحای ۱۹ کوره زغال‌گیری غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ خودروی حامل ۳۸۰ کیلوگرم زغال قاچاق در این استان توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سعید جاویدبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح پیشگیری و برخورد با متعرضین به منابع طبیعی و جلوگیری از قاچاق چوب و زغال در استان تشدید شده و در این راستا بدون مماشات وارد شده و با کسی تعارف نداریم.

وی عنوان کرد: در 72 ساعت گذشته، تعداد 19 کوره زغال‌گیری فلزی (بشکه‌ای) امحاء و حدود 380 کیلوگرم زغال کشف و توقیف و برای متخلفین تشکیل پرونده انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به متخلفین هشدار می‌دهیم از کوچکترین تعرض به منابع طبیعی چشم‌پوشی نخواهیم کرد و در حراست از انفال با هیچ کسی تعارف نداریم.

سرهنگ ابراهیم جانی‌نسب نیز در این زمینه گفت: در راستای طرح تشدید پیشگیری و با برخورد با متخلفین منابع طبیعی، با برنامه‌ریزی صورت گرفته، به صورت منظم، مستمر و شبانه‌روزی در همه شهرستان‌ها حفاطت از انفال را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در 72 ساعت گذشته 4 دستگاه خودرو شامل دو دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید حامل زغال قاچاق را توقیف کردیم که در مجموع حدود 380 کیلوگرم زغال قاچاق را حمل می‌کردند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این بازه زمانی تعداد 19 کوره زغال‌گیری فلزی (بشکه ای) امحاء و تعداد 3 دستگاه اره برقی نیز کشف و ضبط شد و برای متخلفین تشکیل پرونده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

نظر شما