شناسهٔ خبر: 68687231 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زاکانی:

بزرگترين سرمايه کشور نيروي انساني است

صاحب‌خبر -
بزرگترين سرمايه کشور نيروي انساني است
خبرگزاری آریا - شهردار تهران ضمن ابراز امیدواری به همکاری با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای خدمتگزاری بهتر به مردم گفت: بزرگترین سرمایه کشور نفت و گاز نیست، بلکه نیروی انسانی است.

به گزارش خبرگزاری آریا ، علیرضا زاکانی در آیین تکریم کارکنان شهرداری تهران و بیست و سومین جشنواره شهید رجایی که امروز -دوشنبه 26شهریورماه 1403- در محل برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی وحدت و انسجام بین تمام مسلمین جهان است، اظهار کرد: امسال سخت‌ترین و دردناک‌ترین جنایت‌ها را توسط رژیم ناپاک صهیونیستی در منطقه و غزه شاهد هستیم و امروز در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار و جنایت به ویژه در غرب آسیا و غزه قرار داریم. امیدواریم به زودی زود شاهد بسته شدن پرونده ننگین این رژیم باشیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و اخلاص، تلاش و خدمتگزاری این شهید، یادآور شد: تجلی کار این شهید آغاز مسیر خدمتگزاری برای کشور است.
زاکانی تصریح کرد: در شهرداری 93 هزار و 800 نفر فعالیت می‌کنند تا بتوانیم در عرصه خدمتگزاری عضویت فعالی در پایتخت جمهوری اسلامی داشته باشیم.
شهردار تهران ضمن ابراز امیدواری به همکاری با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای خدمتگزاری بهتر به مردم گفت: تلاش مدیریت شهری برگرفته از شورا به واسطه انباشت مشکلات از گذشته، به سختی منتج به نتیجه می شود. چهار تحول در این دوره پیش‌بینی شد که کانون آن باید در مدیریت شهری رقم بخورد تا شهرداری از یک سازمان خدمتگزار خدماتی به نهاد اجتماعی تبدیل شود و فراتر از خدمات، هدف‌گذاری می‌شود که اثر ویژه‌ای برای مدیریت شهری فراهم می‌کند.
وی افزود: پرسنل مرکزیت این تحول هستند و به عنوان بزرگترین سرمایه در مدیریت شهری با آنها مواجهیم. بنده در جلسات دولت هم گفته‌ام که بزرگترین سرمایه کشور نفت و گاز نیستند بلکه نیروی انسانی است و اگر توجهی به این سرمایه و نیروی مولد نداشته باشیم عملاً کشور به سمت فرسودگی می‌رود. چاه نفت قیمت دارد اما بخشی که می‌تواند با خلاقیت کشور را به بام جهانی بنشاند و قدرت بسازد، نیروی انسانی است.
ادامه دارد...

نظر شما