شناسهٔ خبر: 68685146 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حضور مرکز نشر هاجر در نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب مشهد مقدس

حوزه/ مدیر عامل مرکز نشر هاجر از حضور این انتشارات در نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزوی و معارف اسلامی مشهد مقدس با ارائه نزدیک به ٢٣٠ عنوان کتاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد شایان فر، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، اقدام بسیار ارزشمندی است که می تواند برای طلاب و فضلای حوزه های علمیه و دانشجویان رشته های معارف و الهیات بسیار سودمند باشد.

وی افزود: در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) مرکز نشر هاجر امسال در نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد مقدس حضور فعال خواهد داشت و آثار تخصصی را به اساتید، پژوهشگران و آثار عمومی را به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ارائه می نماید.

مدیرعامل انتشارات نشر هاجر اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی روز دوشنبه ٢۶ شهریورماه ساعت ١٠ صبح با ١۴٠ ناشر داخلی و نمایندگان ١٠ ناشر بین المللی از کشورهای عراق، لبنان و مصر و همچنین آثار ١٠ ناشر کودک و نوجوان و در مجموع ١۶٠ انتشارات افتتاح می گردد.

شایان فر ادامه داد: در این نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی عرضه می شود و مرکز نشر هاجر با قریب به ٢٣٠ عنوان کتب درسی و غیر درسی با موضوعات تألیف و تقریظ رهبری، دفاع مقدس، شهدا، مقاومت اسلامی، تبلیغ، زن و خانواده، روانشناسی، ادبیات و داستان کودک و نوجوان در این نمایشگاه حاضر خواهد شد و آثار خود را در معرض نمایش قرار می دهد.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر بیان کرد: یکی از مزایای نمایشگاه تخفیف ١۵ تا ٣٠ درصدی ناشران و ارائه بن خرید کتاب با تخفیف ویژه از سوی حوزه علمیه خراسان با مشارکت آستان قدس رضوی برای طلاب و اساتید در نظر گرفته شده است و طلاب و اساتید تا سقف یک میلیون تومان و پژوهشگران حوزوی تا سقف سه میلیون و پانصد هزار تومان می‌توانند از نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی با تخفیف ویژه خرید نمایند و بازدید برای عموم برادران و خواهران در تمام روزهای نمایشگاه آزاد می باشد.

وی اظهار کرد: نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی از ٢۶ شهریورماه سال جاری آغاز و تا پایان روز ٢ مهرماه از ساعت ٨:٣٠ تا ١٧:٣٠ در ٩۵ غرفه و ٢٠ هزار عنوان کتاب در محل مجتمع حوزوی آیت العظمی شاهرودی(ره) واقع در خیابان امام رضا(ع) ١٩ برگزار می شود و مرکز نشر هاجر پذیرای اساتید، محققان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما