شناسهٔ خبر: 68682533 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یمن: قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم

وزیر اطلاع‌رسانی دولت تغییر و سازندگی یمن گفت: قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم تا تأکیدی باشد بر این که این رژیم امنیت ندارد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، هاشم شرف‌الدین به شبکه المیادین گفت: نیروهای مسلح یمن توانمندی خود را توسعه می‌دهند؛ آن هم از گذر مقابله مداوم با ائتلاف متجاوز سعودی. یمن توانسته است توانمندی نظامی خود را در زمینه‌های مختلف گسترش دهد.

 

وی تصریح کرد: امروز در آزادی، عزت و کرامت زندگی می کنیم و صدای ما برای امپریالیسم بلند است.

 

شرف الدین اضافه کرد: ما با محور مقاومت هماهنگ هستیم و در چارچوب همکاری و هماهنگی دائم در جنگ وارد شده ایم.

 

وی با بیان اینکه موشک‌های یمن اهداف دریای متحرک را هدف قرار می‌دهند و به آن اصابت می‌کنند، تصریح کرد: سلاح مهم دیگری وجود دارد که در زمان مناسب از آن استفاده خواهد شد.

 

نیروهای مسلح یمن امروز یکشنبه از هدف قرار دادن یک موقعیت نظامی ارتش اشغالگر در جنوب یافا در فلسطین اشغالی با استفاده از یک فروند موشک بالستیک فراصوتی خبر داد.

 

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کرد عملیات علیه تل آویو با موشک بالستیک فراصوتی جدید انجام شد، این موشک به هدف خود رسید و سامانه های دفاعی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خوردند.

 

وی تاکید کرد: این موشک در مدت زمان ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه، مسافت ۲ هزار و ۴۰ کیلومتری را طی کرد که این امر منجر به ترس و وحشت صهیونیست ها شد، بیش از ۲ میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه ها فرار کردند و این رویداد برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی رخ می دهد.

 

 

انتهای پیام /ی.ح/26

نظر شما