شناسهٔ خبر: 68680492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تقوی: یزد زیرساخت نداشت اما میزبان خیلی خوبی بود

سرمربی جدید والیبال تا یک ماه آینده می‌آید

رییس فدراسیون والیبال درباره برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024 که با قهرمانی فولاد سیرجان به پایان رسید، اظهار داشت: واگذاری میزبانی به استان‌هایی مانند یزد که تجربه‌ای در این زمینه ندارند، تصمیم سختی بود، اما در نهایت موجب تقویت زیرساخت‌ها در یزد و همچنین تربیت نیروی انسانی و کادر اجرایی در استان شد.

وی افزود: نقطه شاخص این میزبانی فرهنگ بی نظیر مردم شهر یزد و هواداران بود و جا دارد صمیمانه از همه مردم عزیزی که این روز‌ها با هیجان و احساسات ما را به وجد آورند و به بهترین نحو مسابقات را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر کنم. بی‌شک میزبانی بی‌نظیر استان یزد فدراسیون را ترغیب می‌کند که روند اعطای میزبانی به استان‌های مختلف را با قدرت ادامه دهیم.

تقوی در باره تمهیدات فدراسیون برای حضور شایسته دو تیم فولاد سیرجان و شهداب یزد در قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان 2024 افزود: از این دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی حمایت می‌کنیم. سازمان لیگ نیز در برنامه‌ها توجه دارد که با کمترین وقفه و کمترین آسیب به دو تیم حاضر در باشگاه‌های جهان، لیگ برتر مردان ایران را نیز برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: قرارداد روبرتو پیاتزا منعقد شده و به محض اینکه ویزای او صادر شود وارد ایران خواهد شد اما زمان دقیقی نداریم و فکر می‌کنم تا یک ماه آینده وارد تهران شود.

تقوی در پاسخ به مسئله شانس حضور سید محمد موسوی در تیم ملی والیبال ایران گفت: سیاست‌های ملی فدراسیون را به مربی جدید ابلاغ می‌کنیم و در عرصه فنی ورود نمی‌کنیم. نگاه من این است که ستاره هایی مثل سید محمد موسوی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و خیلی‌های دیگر در این بازی‌ها نشان داد کمتر از گذشته نیستند و ستاره‌های بی‌بدیل در والیبال کشور هستند.

تقوی همچنین تاکید کرد: قرار است مسابقات قهرمانی آسیا در سال‌های زوج برگزار شود و به همین دلیل رقابت‌های سال ۲۰۲۶ بسیار مهم است چون انتخابی المپیک محسوب می‌شود و قهرمانان قاره‌ها به صورت مستقیم در المپیک حضور پیدا می‌کنند و این منطقی است که این مسابقات برایمان اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

نظر شما