شناسهٔ خبر: 68679124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار لنگرود تاکید کرد؛

‌لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف علمی

لنگرود- فرماندار لنگرود بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف علمی و فناوری تاکید کرد و گفت: احیای هویت ایرانی و اسلامی در نظام آموزشی برای پیشرفت کشور ضرورت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جلالی عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اقتدار و پیشرفت کشور را از طریق مدیریت دانایی میسر دانست و اظهار کرد: در راستای تحقق اقتدار و پیشرفت در کشور استفاده استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری مورد تاکید است.

جلالی افزود: اگر کشوری در درون خویش ضعیف باشد باید درجات انعطاف پذیری خویش را افزایش دهد لذا برای اینکه مملکتی به درجات عالیه پیشرفت برسد باید از افراد توانا بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: هر چقدر در شکوفا ساختن استعدادها در سایه دانش و بهره گیری صحیح علمی و آموزشی بیشتر تلاش کنیم به همان نسبت مسیر پیشرفت کشور را هموار ساخته ایم.

جلالی احیای هویت ایرانی و اسلامی در نظام آموزشی برای پیشرفت کشور را مهم برشمرد و گفت: ترویج عفاف، حجاب و اقامه نماز به عنوان الگوهای عملی یک فرد مسلمان و همچنین، احیای دیانت در کنار رشد علمی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

وی گفت: دشمنان در تلاش است تا با ایجاد روزنه‌هایی کوچک از نارضایتی در جامعه ما، آن‌ها را به حفره‌های بزرگ امنیتی تبدیل کنند و لذا با تمام قوا درصدد ترویج فرهنگ مبتذل خود را در جامعه ما هستند.

جلالی با تاکید بر اینکه آغاز فصل دانش‌آموزی باید با نشاط و شادمانی همراه باشد، اضافه کرد: جایگاه علم و عالم، فرهنگیان و اساتید به عنوان علما و هادیان و الگوهای مرجع و جامعه پذیر، باید مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.

نظر شما