شناسهٔ خبر: 68678949 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

اصابت موشک مافوق صوت یمنی به تل‌آویو نشان‌دهنده نابودی اسرائیل است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جبهه مقاومت با اقتدار در حال به انزوا کشیدن رژیم صهیونیستی است، گفت: ارتش یمن امروز پایتخت و مرکز فساد رژیم صهیونیستی و موساد را با موشک مافوق صوت مورد هدف قرار داد که این اقدام نشان‌دهنده انزوا و نابودی رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور و مقاومت و یادواره شهیده طاهره حداد نژاد در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه  قرارگرفتن ماهواره چمران ۱ با موشک قائم ۱۰۰ سپاه بر مدار زمین  نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است اظهار کرد: این فناوری در دنیا تنها در اختیار چهار کشور است که این اتفاق منجر به تحیر استکبار شده و دشمنان باید بدانند که این تازه اول راه است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با اقتدار در حال به انزوا کشیدن رژیم صهیونیستی است، گفت: ارتش یمن امروز پایتخت و مرکز فساد رژیم صهیونیستی و موساد را با موشک مافوق صوت مورد هدف قرار داد که این اقدام نشان‌دهنده انزوا و نابودی رژیم صهیونیستی است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهدای رسانه را جزو مظلوم‌ترین شهدای تاریخ دانست و افزود: شهدای رسانه در دوران دفاع مقدس و به‌ویژه شهدای مظلوم عرصه رسانه در غزه با خون خود نشان دادند که رژیم صهیونیستی و استکبار تنها ادعای رعایت حقوق بشر داشته و بویی از انسانیت نبردند.

سلیمانی با تأکید بر لزوم توجه به نقش اصحاب رسانه در احقاق حق مردمان مظلوم فلسطین بیان کرد: در دوره جنگ ترکیبی و شناختی اصحاب رسانه نقش مهمی در احقاق حق مظلومان فلسطین و غزه دارد و در این راه حتی خون پاک خود را فدا کردند.

وی با اشاره به ریشه تاریخی حضور فلسطینیان در مسجدالاقصی تصریح کرد:  از ابتدای پیدایش اسلام به‌وضوح اثبات شده که مردمانی که در بیت‌المقدس زندگی می‌کردند فلسطینیان بودند و حتی مسجدالاقصی به قبله نخست مسلمین مبدل شد، به همین دلیل رژیم غاصب صهیونیستی شد با زور و جنایت آن منطقه به تسخیر خود در آورده و اقدام به شهرک‌سازی بپردازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یکی از اهداف رژیم صهیونیستی تصرف بیت‌المقدس و نابودی مسجدالاقصی بوده است، گفت: کشورهایی که امروز مدعی تمدن، حقوق بشر و مدنیت هستند در یک‌صد سال گذشته کودکان و زنان بسیاری را برای تصرف و نابودی بیت‌المقدس به خاک و خون کشیدند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه غرب به دنبال تصاحب سرزمین‌های اسلامی است، تصریح کرد: در طول یک‌صد سال گذشته رژیم صهیونیستی از طریق ۶۵ قتل‌عام، جنگ‌های صلیبی و لشکرکشی نتوانست موفق به انجام این کار شود و اکنون دست به هرگونه جنایت علیه مسلمانان زده که نمونه بارز آن را در تشکیل داعش و جنایات غزه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه جنایات شبانه‌روزی رژیم صهیونیستی جنایت علیه بشریت است، گفت: مقاومت ملت فلسطین سبب شده تا رژیم صهیونیستی آرزوی گلایه فلسطینیان‌ را با خود به گور ببرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جمهوری اسلامی و ملت ایران را پیشران جبهه مقاومت و اثبات‌کننده جنایات رژیم صهیونیستی دانست و گفت:غرب اکنون در تلاش برای متوقف کردن ملت ایران است ولی ملت و دانشجویان غربی هم‌اکنون در دفاع و حمایت از مردم غزه به پا خواسته و راهپیمایی‌های عظیمی را برپا کردند.

سلیمانی با اشاره به آغاز دوره‌ای از جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بیان کرد: اکنون دوره‌ای جدید در جهان بین‌الملل ایجاد شده و در این دوره به فضل إلهی رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد زیرا این یک سنت الهی بوده و این دوره مرحله به مرحله در حال رشد است‌.

وی با بیان اینکه انقلابی اسلامی در راستای ایجاد عدل، عدالت و صلح در جهان بین‌الملل به‌ویژه صلح در فلسطین تشکیل شده و با نجات فلسطین، بشریت نجات پیدا خواهد کرد، افزود: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه به دنبال آغاز جنگ نبود ولی با این حال هرگز تسلیم نشده و در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به گستاخی دشمن پاسخ محکم داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تمدن غربی را تمدنی برگرفته از وحشی‌گری و نسل‌کشی دانست و بیان کرد: تمدن غربی، جوانان و نوجوانان را دعوت به برهنگی، شیطان پرستی، ناهنجاری و عدم وطن‌پرستی می‌کنند و تمامی این موارد نشان می‌دهد که استکبار هدفی را به انزوا کشیدن کشور ندارد لذا همگان بدانند تنها راه حفظ عزت کشور، در پیش گرفتن راه علم و توجه به گام دوم انقلاب اسلامی است./فارس

نظر شما