شناسهٔ خبر: 68678907 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

جت شخصی جف بزوس با قیمت باورنکردنی | روزنو

جف بزوس که خالق آمازون و یکی از ثروتمندان جهان است، به تازگی یک جت شخصی لوکس با امکانات فوق العاده زیاد به نام گلف استریم G۷۰۰ خریده است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

گجت نیوز: جف بزوس که خالق آمازون و یکی از ثروتمندان جهان است، به تازگی یک جت شخصی لوکس با امکانات فوق العاده زیاد به نام گلف استریم G۷۰۰ خریده است.

یکی از ثروتمندترین افراد جهان، موسس و بنیان‌گذار آمازون است. جف بزوس که علاقه زیادی به برند هواپیماسازی گلف استریم دارد، به تازگی یک جت شخصی بسیار لوکس برای اوقات تفریح و استراحت خود خریده است. Gulfstream G۷۰۰ که یک جت ۸۰ میلیون دلاری به حساب می‌آید، هم اکنون به ناوگان خالق آمازون ملحق شده است.

گلف استریم G۷۰۰ به ناوگان بزوس ملحق شد

جت شخصی جف بزوس با قیمت باورنکردنی

پیش از این که آقای بزوس تصمیم به خرید جی ۷۰۰ بگیرد، سه جت شخصی دیگر داشت و هم اکنون تعداد جت‌های او به چهار فروند رسیده است. مدل جدید گلف استریم نسبت به سایر نمونه‌ها بهتر بوده و تجهیزات لوکس و اشرافی بسیاری برای آن در نظر گرفته شده است.

شاید تجهیزات فوق لاکچری وجه تمایز این جت از سایر مدل‌ها باشد اما آنچه باعث شده G700 خوش بدرخشد، سرعت 1 ماخی آن است. با چنین سطحی از امکانات و سرعت بالایی، جت جف بزوس معمولی نخواهد بود. شرکت هواگردسازی گلف استریم تا پیش از این موفق شده جت‌های درجه یکی بسازد و جایگاه خود را به عنوان یک برند لوکس تثبیت کند، اما طراحی و تولید گلف استریم جی 700، آغازگر دوران جدیدی برای این شرکت است.

جت شخصی جف بزوس با قیمت باورنکردنی

سرعت برابر با سرعت صوت، این جت فوق العاده را به سرعت باورنکردنی 1143 کیلومتر در ساعت می‌رساند. اغلب جت‌هایی با این ابعاد که در بازار حضور دارند، سرعت کمتری نسبت به G700 دارند. بنابراین سرعت برابر با صوت و برد پروازی 13890 کیلومتری، باعث شده تا این جت تبدیل به یک گزینه لاکچری و در عین حال شگفت انگیز شود.

همچنین Gulfstream اعلام کرده، در حال توسعه یک نسخه ارتقایافته از جت فعلی با نام G80 است که سرعت و برد پروازی بیشتری خواهد داشت. گفتنی است که مأموریت این شرکت آمریکایی، طراحی و تولید جت‌هایی است که ثروتمندان بتوانند به کمک آن‌ها فخرفروشی کنند.

جت شخصی جف بزوس با قیمت باورنکردنی

جف بزوس از طرفداران سرسخت این برند بوده و در حال حاضر دو فروند گلف استریم در ناوگان خود دارد. شاید پیش خودتان فکر کنید که خرید ۴ جت شخصی برای یک نفر زیاد است اما وقتی به میزان دارایی شخصی مثل بزوس نگاه کنید، می‌بینید که چندان اهمیتی برای آن‌ها ندارد.

نظر شما