شناسهٔ خبر: 68678642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سطح توقعمان را پایین بیاوریم؛

پیروانی: پرسپولیس با منتخب جهان بازی دارد!

افشین پیروانی می‌گوید بازیکنان الاهلی اگر مطمئن هستند که راحت پرسپولیس را می‌برند باید در زمین مسابقه اثبات کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان در جده پیش از بازی الاهلی گفت: شرایط خوب است. فردا با منتخب جهان بازی داریم. فکر می‌کنم الاهلی از همه تیم‌هایی که الان در آسیا هستند قوی‌تر است. حتی به نظرم از النصر قوی‌تر است. خیلی ستاره دارند و حتی چند روز پیش برای سهمیه زیر ۲۳ سال بازیکن برزیلی گرفتند. من فکر می‌کنم از حداکثر توانایی‌شان استفاده کردند.

پیروانی ادامه داد: سرمایه‌گذاری خوبی کردند و مطمئنا دنبال نتیجه گرفتن هستند. این‌ها را می‌گویم که سطح توقعات پایین بیاید. قرار است چند ماه دیگر با الهلال در ریاض و با النصر در تهران بازی کنیم. السد، الغرافه و الریان هم مشکل هستند. واقعا مقایسه متفاوت است. بحث تیم ملی‌شان بود و گفتم بازیکنان خارجی زیاد دارند و فرصت به داخلی‌ها داده نمی‌شود و تیم‌ ملی‌شان ضعیف می‌شود. در مجموع تیم خوبی دارند ولی ما پرسپولیسیم و کارهای بزرگ کردیم و دو بار تا فینال رفتیم. درست است متفاوت شدیم ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

او در خصوص اینکه بازیکنان الاهلی می‌گویند راحت می‌بریم، عنوان کرد: اگر می‌گویند راحت می‌بریم به پشتوانه بازیکنانشان است. من گفتم با منتخب جهان بازی داریم. در هر پست کاپیتان‌های تیم‌های بزرگ را دارند. یک زمان بازیکنان پا به سن گذاشته می‌آوردند اما الان بازیکنان جوان و خوبی آوردند. به حرف اتفاقی نمی‌افتد و اگر مطمئنند که می‌برند در زمین نشان بدهند. ما هم باید روز خوب‌مان باشد.

نظر شما