شناسهٔ خبر: 68677977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازیکنان خوبی داریم و برای پیروزی می‌جنگیم

مادیبو: تماشاگران ایرانی کار ما را سخت می‌کنند

عاصم مادیبو می‌گوید که شور و هیجان هواداران ایرانی، باعث افزایش توان تیم‌های ایرانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عاصم مادیبو، بازیکن ملی پوش و قطری الغرافه نیز که پس از سال‌ها حضور در الدحیل به جمع پلنگ‌ها اضافه شده، به همراه پدرو مارتینز در نشست خبری پیش از دیدار حساس فردا برابر استقلال شرکت کرد.

مادیبو در ابتدا و در مورد بازی گفت: همان‌طور که مربی هم گفتند، برای ما مهم است که به پیروزی برسیم و مسابقات را با برد شروع کنیم. تیم ما به خوبی آماده شده و همگی آماده هستیم. با اینکه می‌دانیم فردا بازی سختی است، ولی آمادگی لازم را داریم و با اعتماد به یکدیگر و توانایی‌هایی که داریم، می‌توانیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم.

او درباره ۱۰ بار تقابلی که با تیم‌های ایرانی داشته و همچنین جو استادیوم‌های ایران گفت: درست است که بازی‌های زیادی را اینجا انجام داده‌ام، اما همگی آن‌ها بازی‌های سختی بوده‌اند. هم در خانه و هم در استادیوم‌های ایران بازی کرده‌ام. هواداران ایرانی شور و هیجان بسیار عجیبی دارند و همیشه باعث می‌شوند که بازی برای ما سخت شود.

وی گفت: بیشتر بازی‌هایی که اینجا انجام داده‌ام در استادیوم آزادی بوده‌اند و تقریباً همیشه استادیوم پر از تماشاگر بوده و این موضوع کار ما را سخت کرده است. آن انرژی‌ای که تماشاگران به بازیکنان خودشان می‌دهند همیشه کار را برای ما دشوار کرده است. همین موضوع باعث شده که فقط یک بازی از ۹ بازی‌ای که انجام داده‌ام را برنده شوم، که آن هم بازی اخیر مقابل پرسپولیس بوده است.

او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: به هر حال، در بازی فردا شرایط متفاوت است و ضمن اینکه استادیوم هم نسبت به دیدارهای قبلی متفاوت خواهد بود. ایرانی‌ها همیشه جنگیدن و به چالش کشیدن را در خود دارند. ما بازیکنان خوبی با کارنامه‌های خوب داریم و فردا هم برای پیروزی خواهیم جنگید.

مادیبو در پایان گفت: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و بتوانم دومین برد مقابل تیم‌های ایرانی را کسب کنم.

نظر شما