شناسهٔ خبر: 68676255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

این کلید موفقیت پرسپولیس مقابل الاهلی است/ امکانات سخت افزاری و حضور بازیکنان بزرگ دلیل نمی‌شود!

ابراهیم اسدی کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است که سرخ‌پوشان با هدایت گاریدو رفته رفته وضعیت بهتری پیدا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

تیم پرسپولیس فردا در نخستین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا به مصاف الاهلی عربستان برود. از آنجایی که تیم‌های عربستانی در دو سال اخیر ستاره‌های بزرگ جهان فوتبال را به خدمت گرفته‌اند به نظر می‌رسد که نماینده‌گان ایران کار سختی در برابر این تیم‌ها داشته باشند اما کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس نظر متفاوتی دارد.   

گزیده صحبت‌های ابراهیم اسدی با برنا درخصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با الاهلی را در ادامه می‌خوانید:

  • {وضعیت پرسپولیس در آسیا} حریفان پرسپولیس در آسیا به لحاظ امکانات سخت افزاری و حضور بازیکنان بزرگ که در سطح فوتبال دنیا شناخته شده‌ و از ما یک سر و گردن بالاتر هستند، اما این دلیل نمی‌شود که پرسپولیس نتواند در این رقابت‌ها حضور موفقی نداشته باشد.
  • {کلید موفقیت پرسپولیس مقابل الاهلی} نفرات باتجربه پرسپولیس می‌توانند کلید موفقیت این تیم در بازی اول سرخ پوشان برابر الاهلی عربستان باشند. پرسپولیس باید با سیاست و تدبیر ویژه‌ای در برابر ستاره‌های الاهلی بازی کند.
  • {شرایط پرسپولیس در لیگ} پرسپولیس در فصل جدید تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی و کادرفنی اش تجربه کرد و بدون شک برای رسیدن به فرم و شرایط ایده آل نیازمند زمان است. به هر صورت در سه بازی اخیر پرسپولیس در لیگ تیم رفته رفته شکل و شمایل کاملی به خود گرفته و می‌تواند وضعیت بهتری را هم به دست آورد. 
  • {شانس پرسپولیس در آسیا} این تیم در سال‌های نه چندان دور توانست حتی با ۱۳ بازیکن به فینال آسیا برسد امیدوارم بچه‌ها با روحیه بالا و با اعتماد به نفس خوب با کمترین اشتباه برابر الاهلی به میدان بروند و بتوانند نتیجه خوبی را از این بازی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: ویدیو| وحید امیری: شاید الاهلی نفرات بهتری داشته باشد اما ما یک تیم هستیم

نظر شما