شناسهٔ خبر: 68675464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارسال ۱۴۰ میلیارد تجهیزات مدارس به نقاط مختلف استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس امروز کاروان تجهیزات مدارس به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان به نقاط مختلف استان بوشهر ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم ویژه در این هفته خبر داد و اظهار کرد: استان بوشهر در عرصه 8 سال جنگ تحمیلی نقش مهم و ارزنده‌ای داشت و در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی با دشمنان درگیر بود و شهدایی تقدیم شد.

وی با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در توسعه زیرساخت‌های آموزشی اقدامات مهمی انجام شده است. در دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه سخت‌افزاری مدارس خیلی کار شده و در این مدت 970 کلاس درس ساخته شده و یا در حال ساخت است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با بیان اینکه در هفته دولت امسال طرح‌های مهمی در عرصه ساخت فضای آموزشی افتتاح و یا اجرایی شد اضافه کرد: برای تجهیز مدارس اقدام مهمی انجام شده است. در آستانه بازگشایی مدارس امروز کاروان تجهیزات مدارس به ارزش 140 میلیارد تومان به نقاط مختلف استان بوشهر ارسال شد.

استاندار بوشهر از تجهیز نمازخانه مدارس استان خبر داد و بیان کرد: 7 هزار متر مربع سجاده برای نماز خانه مدارس استان بوشهر با تخصیص 7 میلیارد تومان تأمین شد.

محمدی‌زاده با تأکید بر توجه به حوزه نرم‌افزاری مدارس و دانش‌آموزان از اجرای طرح‌های فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای در سال جاری 101 درصد اعتبارات و بودجه مصوب فرهنگی استان بوشهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی در سال جاری تاکنون 200 میلیارد تومان به طرح‌های فرهنگی استان بوشهر تخصیص یافته است.

انتهای پیام/190

نظر شما