شناسهٔ خبر: 68673042 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شایسته خبرداد:

دو واحد آلاینده و غیرمجاز در قرچک پلمب شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از شناسایی و پلمب دو واحد آلاینده و غیر مجاز این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شایسته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک گفت: روز گذشته دو واحد آلاینده و غیرمجاز که در زمینه ذوب پلاستیک کهنه و اکسیدور فعالیت داشتند توسط کارشناسان این اداره شناسایی و پلمب شدند.

وی اظهار داشت: برای این دو واحد غیرمجاز که طی گشت و پایش کارشناسان این اداره شناسایی شده بود چند مرتبه اخطاریه قانونی به منظور رفع آلایندگی واحد صادر و به متصدی واحد ابلاغ شده بود که با گذشت مهلت اعطایی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دادند و بر همین اساس مطابق قانون هوای پاک این دو کارگاه تعطیل و پلمب شدند.

شایسته در ادامه افزود: برای مقابله با این واحدها، اقدام قضائی در دستور کار اداره حفاظت محیط زیست قرچک قرار دارد و بر اساس قوانین موجود در صورت بی توجهی به اخطاریه‌های صادر شده، اقدام به پلمب این واحدها می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک تاکید کرد: دغدغه ما جلوگیری از ادامه فعالیت غیرمجاز چنین واحدهایی است که ضرورت دارد تا منطقه از وجود و فعالیت آنها پاکسازی شود.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت واحدهای آلاینده با سامانه ۱۵۴۰ تماس حاصل کرده و موارد را به کارشناسان اطلاع رسانی کنند تا نسبت به بررسی و مقابله با آنها اقدامات قانونی لازم انجام پذیرد.

نظر شما