شناسهٔ خبر: 68669814 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

حضور متفاوت روبیکا در کنگره موبایل ایران

صاحب‌خبر -

دومین کنگره موبایل ایران با حمایت و حضور روبیکا از ۲۶ تا ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ در مرکز دائمی نمایشگاهی ایران‌مال تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی روبیکا، دومین دوره کنگره موبایل ایران با هدف پایش پتاسیل‌های دانش‌بنیان و ایده‌های نوآورانه در صنعت موبایل و ارتباطات کشور و همچنین توسعه بازار زنجیره تأمین و تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار زیست‌بوم موبایل کشور برگزار می‌شود. روبیکا نیز به عنوان یکی از فعالان حوزه نرم‌‌افزار موبایل کشور در این کنگره حضور متفاوتی خواهد داشت.

روبیکا به تازگی از سرویس‌های سفارش آنلاین غذا، موسیقی، تهیه بلیت سینما، سلامت، آموزش و کودک خود رونمایی کرده است و در این نمایشگاه قصد دارد که به معرفی بیشتر و بیان قابلیت‌های منحصربه‌فرد این سرویس‌ها در بستر این سوپراپلیکیشن بپردازد.

همچنین در غرفه روبیکا برنامه‌های متنوعی مانند تورنومنت بازی‌های دیجیتالی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان اعتبار کیف پول روبیکا اهدا خواهد شد. این اعتبار برای استفاده از سرویس‌های مختلف این سوپراپلیکیشن مانند فروشگاه، سفارش غذا، خرید بلیت و ... قابل استفاده است. غرفه روبیکا در سالن E1 (بخش نمایشگاهی ایران‌مال)، غرفه A10 واقع است و بازدیدکنندگان می‌توانند از ۲۶ تا ۳۰ شهریور، از ساعت ۱۲ تا ۲۱ از این غرفه دیدن نمایند.

در سوی دیگر ۲۲ پنل تخصصی با حمایت ویژه روبیکا در موضوعات اقتصاد دیجیتال، تولید، واردات و خدمات پس از فروش موبایل، تجارت الکترونیک، لجستیک، آموزش، فینتک، لندتک، رمزارز و بلاکچین، هوش مصنوعی، پلتفرم‌ها، گیم، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی و تبلیغات، بانوان کارآفرین، گردشگری، سلامت و نوآوری برگزار می‌شود. علاقه‌مندانی که امکان حضور ندارند نیز می‌توانند پخش زنده پنل‌ها را از سوپراپلیکیشن روبیکا دنبال کنند.

نظر شما