شناسهٔ خبر: 68667276 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

واکنش تحلیلگران به انتشار ویدئوی شبیه سازی آتش سوزی مسجدالاقصی

تحلیلگران با اشاره به انتشار کلیپ رایانه‌ای از شبیه‌سازی سوختن مسجدالاقصی در آتش، آن را نشانه نیات شوم اشغالگران دانستند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش از خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، «زیاد الحموری» گفت: اقدام گروههای یهودی افراطی در پخش کلیپ رایانه ای شبیه سازی سوختن مسجدالاقصی در آتش، بار دیگر طمع ورزی اشغالگران برای سیطره بر مسجدالاقصی را نشان می دهد. این کارشناس امور قدس تاکید کرد: آنچه این گروه های افراطی منتشر کردند تاکیدی بر نیات اشغالگران برای ویرانی مسجدالاقصی و برپا کردن هیکل ادعایی بر ویرانه های آن است.

 

«عادل شدید» کارشناس امور اسرائیل نیز گفت: طرح های اشغالگران در قبال مسجدالاقصی خطرناک شده و به مرحله ذبح گاو و ویرانی مسجد و ساخت کنیسه رسیده است. وی تاکید کرد: در حال حاضر گروه «هیکل» قوی است و ابایی از اعلام کردن طرح های خود ندارد.

 

یک نهاد صهیونیستی با نام «فعالان کوه هیکل» روز پنجشنبه یک کلیپ کامپیوتری از شبیه سازی سوختن مسجد الاقصی در آتش منتشر کرد. این نهاد تروریستی کلیپ مذکور را با نام «به زودی طی روزهای آینده… این یک پیروزی محض است» منتشر کرد. این نهاد تروریستی را یک افسر صهیونیست در سال ۱۹۶۷ تأسیس کرد. اعضای این نهاد خواهان تخریب مسجد الاقصی و بیرون راندن مسلمانان و مسیحیان از اراضی اشغالی هستند.

 

انتهای خبر/ع.خ/26

 

نظر شما