شناسهٔ خبر: 68665133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لطفی: بازی سنگینی مقابل هوادار داشتیم

بازیکن آلومینیوم اراک، گفت: بازی سنگینی مقابل هوادار داشتیم، تیم مقابل آمده بود تا در نهایت یک مساوی بگیرد، تلاششان را کردند و موفق شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی لطفی شامگاه شنبه در گفت‌و‌گوی خبری بعد از بازی آلومینیوم و هوادار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی امروز مقابل هوادار تهران بازی سنگینی بود، هوادار با بستن بازی کار را برای ما سخت کرده بود و ما تلاش کردیم با فوتبال بازی کردن به این تیم گل بزنیم، خیلی هم تلاش کردیم، اما نتوانستیم دروازه این تیم را بگشاییم.

وی افزود: امروز شرمنده هواداران آلومینیوم شدیم که از همین جا از همه آنان عذرخواهی می‌کنم، اما مطمئن باشید این تیم رفته رفته به روزهای اوج خواهد رسید و شاهد بردهای تیم خواهید بود، قطعا در ادامه لیگ این تیم نتیجه لازم را خواهد گرفت.

هافبک هجومی آلومینیوم عنوان کرد: ما تمام زحمت خود را می‌کشیم، تمرینات با تمام توان انجام می‌شود، تمام تلاش خود را می‌کنیم و تنها نتیجه می‌ماند که در تلاشیم بتوانیم در زمین نتیجه لازم را کسب کنیم  و موفق باشیم.

لطفی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وقت‌کشی هوادار خاطرنشان کرد: تیم مقابل آمده بود تا در نهایت یک مساوی بگیرد، تلاششان را کردند و موفق شدند از ما امتیاز بگیرند، ولی قطعا در ادامه فصل حرف‌های زیادی از موفقیت و قدرت آلومینیوم اراک خواهید شنید.

انتهای پیام/711/

نظر شما