شناسهٔ خبر: 68658482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۵ درصد مطالبات جوکاران پرداخت شده است

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: تاکنون ۳۵ درصد مطالبات جوکاران استان اردبیل پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابوالفضل دشتبانی عصر شنبه در نشست بررسی مطالبات کشاورزان در اردبیل اظهار داشت: در روزهای اخیر پرداخت 105 میلیارد تومان از مطالبات جوکاران استان اردبیل انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با قول مساعد مسئولان در ماه‌های آینده کلیه مطالبات جوکاران و حتی سیب‌زمینی‌کاران استان اردبیل پرداخت و اسباب رضایتمندی آنها فراهم آید.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید در بحث گندم، جو و سیب‌زمینی ورود پیدا کرده و توانسته با رایزنی‌های انجام شده بخش عظیمی از مطالبات را پرداخت کند.

دشتبانی افزود: همچنان این رایزنی‌ها با همکاری نمایندگان استان در مجلس و سایر مدیران کشوری در حال انجام است تا بتوانیم بخش عظیمی از مطالبات جوکاران و حتی سیب‌زمینی‌کارانی که از سال گذشته باقی مانده پرداخت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چهار هزار میلیارد ریال مطالبه معوق سیب‌زمینی‌کاران استان بوده که پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده بخش عظیمی از این مطالبات پرداخت و دغدغه و نگرانی‌ها رفع شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به جابجایی دولت و مشکلات به وجود آمده در تأمین منابع، انتظار می‌رود وزرات جهاد کشاورزی با همکاری بانک‌های عامل پرداختی‌ها را به سرعت انجام دهد تا ما بیش از این شرمند کشاورزان در شروع سال زراعی جدید نباشیم.

دشتبانی بیان کرد: خرید توافقی جو، گندم، سیب‌زمینی و برخی دیگر از محصولات دانه‌‌های روغنی با همکاری تعاون روستایی انجام شده تا کشاورزان در فروش این محصولات دغدغه و مشکل جدی نداشته باشند که این امر در سطح استان با یک روند مناسب و با همکاری تعاون روستایی به انجام رسیده است.

انتهای پیام/131

نظر شما