شناسهٔ خبر: 68656550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محمد عثمان، استعدادش را به رخ کشید؛

زننده اولین گل جام جهانی ۲۰۲۴ (عکس)

محمد عثمان موسی، فوق ستاره 26 ساله تیم ملی فوتسال تایلند و باشگاه کاراتاخنا اسپانیا نخستین گل جام جهانی 2024 را نام خود ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دهمین دوره جام جهانی فوتسال به میزبانی ازبکستان از امروز آغاز شده است و در اولین نبرد آوردگاه بزرگ، تیم‌های ملی تایلند و کراواسی از گروه دوم به مصاف همدیگر رفتند که سرانجام پیروزی بزرگ و دو بر یک تایلندی‌ها را به همراه داشت. پیرامون موفقیت بزرگ مرد اسپانیایی میگوئل رودریگو در تایلند، اولین گل جام جهانی را هم آن‌ها به نام خود ثبت کردند.

محمد عثمان موسی، ستاره تایلندی‌ها که به تازگی از کوردوبا اسپانیا به دیگر تیم بزرگ اسپانیایی یعنی کاراتاخنا پیوسته است، در دومین جام جهانی خود، نخستین گلش را در میعادگاه بهترین‌ها به ثمر رساند و با گلزنی در دقیقه سه، اولین گل جام جهانی 2024 را به اسمش ماندگار کرد‌.

موسی 26 ساله که بهترین بازیکن تایلند در جام جهانی 2024 به شمار می‌رود، با درخشش خود تیمش را در آستانه صعود به مرحله بعدی قرار داد تا محبوبیتش در تایلند دو چندان شود. تایلندی‌ها تنها با یک پیروزی دیگر برابر کوبا و حتی شکست احتمالی مقابل برزیل، راهیابی‌شان به مرحله حذفی قطعی می‌شود.

2080884

نظر شما